Loek probeert Kees mooi uit de tent te lokken.
Hahah nee mijn stem is niet zo toegankelijk als de jouwe sorry. Die komt beter over in digitale bitjes!
O nee Cees gaat er aan. Prima, idd echt onsympathieke gast @Friemel
Ben echt zo mega benieuwd naar jouw stem en hoe jij eruit ziet heb echt een heel beeld in mijn hoofd van jou en ik zie je in mijn hoofd ook altijd op een fiets zitten met een helm ??
Bedankt voor het toegankelijke stem compliment
Haha o weer die grappende opoe van 1 tegen 100. Ik kijk echt te veel rtl
@Nevermind Komt wel bij de forummeeting deze zomer
Ja kutgrap, je zal z’n vrouw maar zijn.
Hallo social anxiety mij niet gezien op een forummeetings
Haha jawel gaan we kroegen en mag jij aan de wijn en eindigen we in de karaokebar
Edit ik had Loiza er uit een betere keuze gevonden voor de verraders. Want men verwacht 1 verrader in het clubje van Holly Barbara en Abbey dus het wordt zo wel erg lastig voor Holly volgende week
Hahahahaahahgaha ik moet hier nog even over nadenken
Wat een stomme opdracht haha
Die Cees is z’n kauwgom ook al een week aan het herkauwen of zo
(Ik wil overigens nog ff m’n excuses aanbieden voor het feit dat ik al wekenlang Cees typ ipv Kees. Heb ook geen idee waarom)
Je kan hem ook gewoon cheese noemen
Haha dat nr Mad World er onder. Doe niet zo dramatisch, zo’n teeeeringsaaie opdracht zeg
Ik heb echt zelden een vent zo walgelijk gevonden. Lees trouwens dat hij Kees met een K heet. Ik noem hem Cees met de C van Cockhead.
Ik vind CKees heel leuk juist
Ik heb Kees voor het eerst zien acteren als de boze, chagrijnige vader van Charlie uit Spangas. Die rol was hem echt op het lijf geschreven.
Waarom zitten Francis en chatilah opeens niet meer op samantha? Ze hadden het helemaal door.
Haha iedereen is weer van Samantha af, die kan nog gaan winnen ook uiteindelijk
Ze doen over dat eten echt alsof ze mee doen aan expeditie robinson joh
Even serieus het is 3 uur 's middags toch? Ze zitten niet in een hongerwinter? Of mis ik iets?