De Verraders

Dat mens erger je niet spel staat nog steeds hetzelfde als toen Francis en Samantha het speelden vanmiddag šŸ„²

5 likes

Bij expeditie hebben ze misschien nog wel meer eten

4 likes

Het budget van dit programma is gewoon niet zo hoog. Tijl krijgt maar 1 outfit, geen ontbijt of koffie, 1 bordspelletje voor iedereenā€¦

Haha ja en zo veel BNā€™ers die betaald moeten wordenā€¦

Haha ik denk dus dat ik ook zou janken. Ik ben gewoon mega gevoelig voor spanningen en confrontaties (ook van anderen). Maar dat zou voor mij ook de reden zijn om niet mee te doen aan zoiets.

2 likes

Echt jammer dat Sinan eruit ligt. Was de enige die er wat spanning in bracht en lef had. De rest volgt meer wat de ander doet om zelf niet te hoeven hangen.

Hoop zo dat Diederik de volgende keer hangt. Ze zouden wel erg dom zijn om nu nog niet op hem te stemmen.

1 like

Zijn jullie eigenlijk voor de verraders of voor de getrouwe?

• Verraders
  • Getrouwe

0 stemmers

Ik vond het heel logisch dat ik voor de verraders was, maar vriendinnen zijn juist voor de getrouwe.

Geen idee voor wie ik ben want ik snap er nog steeds vrij weinig van. :joy: Het enige voordeel van verraders is dat zij mensen weg stemmen? Maar als er uiteindelijk 1 verrader over blijft en 3 getrouwe, wint de verrader dan de hele pot met zilver of wordt het onder alle personen verdeeld ofzo? Vind het echt een vaag programma

2 likes

Getrouwe, omdat ik de de verraders ook gewoon niet zo leuk vind als persoon.

Wat mij betreft mogen ze de opdrachten schrappen, die zijn toch nooit boeiend. Kijk dan liever naar dat psychologische spelletje wat ze spelen.

Ik ben voor de getrouwe. Ik vind alleen Holly leuk bij de verraders. Ik hoop dat Diederik er volgende week uitgaat en ik vind het jammer dat de groep Sinan naar huis heeft gestuurd want die had het spel goed door.

2 likes

Ik zou, als verrader zijnde, Diederik nu echt wel voor de bus gooien. Zo kun je soort van vertrouwen winnen bij de getrouwen. En ik snap ook niet dat Sinan zā€™n stemtheorie niet breder heeft gedeeld. Er wordt me te weinig gebruik gemaakt van logica in dit spel :sweat_smile:

7 likes

Gaan we weer :joy:

Eens kijken welke getrouwe er uit is geknikkerd vannacht

2 likes

Is het al leuker of hoef ik me er niet aan te wagen? šŸ„²

Altijd leuk als ik jou in een Topic tref

Weer geen beleg bij het ontbijt

3 likes

Alleen fruit

Maar dit keer wel voor meer mensen lekkere broodjes! Wie weet krijgen ze tegen het einde wel beleg.

2 likes

Mag hopen dat ze wat Snelle Jelles hebben meegenomen van huis

2 likes

Ja lekker een kapitein koek ook

1 like

Oeps Samantha heeft er 2 goed haha

2 likes