De Slimste Mens NL

Oeps

Dat valt een beetje tegen

Teruggekeken.

Voelde me echt een genie, Godallejezus wat waren Emma en Guus matig en die andere gewoon echt clueless.

5 likes

Ik ga nu kiekeeee

Zo blij dat de Slimste weer is begonnen, lichtpuntje op de eenzame lockdown avonden.

1 like

Die Emma zou zo leuk zijn als ze wat minder interessant probeert te doen

Vanavond Kaj :face_vomiting:
Hoop echt dat dat bij 1 aflevering blijft

6 likes

Ik vond hem zooo leuk, maar ja hij is een corona-gekkie dus klaar met hem.

Echt pijnlijk dat ik vanavond Guus Meeuwis moet gaan stannen omdat ik de andere twee echt niet trek.

8 likes

Moet ik nu 4 handen kijken of de slimste :exploding_head:

Ik zat net de herhaling te kijken maar vond dat fragment van Doutzen beetje raar gekozen, alle antwoorden gingen alleen over haar als persoon en niks inhoudelijk over het fragment dus waarom dan een fragment uit 2009 over deze discussie waarin het n-woord wordt uitgesproken? Voelde me er beetje ongemakkelijk bij, die kok van binnenstebuiten leek ook niet al te happy te kijken maar miss zag ik dat verkeerd.

12 likes

Ik kijk de slimste en morgen 4 handen terugšŸ¤“

1 like

Ik kan Emma Wortelboer echt niet uitstaan. Met haar vieze poten op de stoel, vloeken, cool doen over Matthijs, grappig doen over de vagina en daarmee lekker edgy zijn. Ik denk dat het beter is voor mijn gemoed om niet te kijken zolang ze er in zit. Ze is mijn bec.

Verder vond ik het een beetje een rare uitzending, over de coronakilos waarbij werd uitgegaan dat Emma het sowieso niet had en het gebrek aan inzet door de kok vond ik ook irritant (maar dat laatste is vooral omdat Emma daardoor veel punten kon scoren)

5 likes

Hoop dat de aflevering van vanavond wat beter is, wat een geneuzel over die 'coronakilos" en Sharon deed aan het einde ook niet echt meer dr best

Ja gatver ze hebben ze wel lekker uitgekozen zeg

Ik vind Emma ook niet chill per se maar toch ergens denk ik, ha mooi lekker dikke vinger naar iedereen die haar dom noemt (ook al was de concurrentie ook niet best)

Live Slimste Mens, daarna vier handen terug kijken. Dat is mijn plan.

2 likes

Daar gaaaaaan we.

Rijksmuseum hahahahahaha

ZAAAAND

1 like