Ik ook! Hij zit ook met hen aan tafel te eten. Ik moest wel lachen om het extra stukje behind the scènes dat ze bij Café De Mol lieten zien. Daar vertelde Gilles dat hij twee kakkerlakken op zijn kamer had en dat hij helaas geen code rood kon roepen voor een safe room.
Dat was weer een leuke aflevering! Vond het wel leuk dat de eerste opdracht mislukte en er iemand uit moest en dat dat dan iemand was die Eva niet wilde terug halen.
Aflevering 4
Ja, helemaal mee eens! Deze opdrachten zijn zo tof! Ik vond de tweede afvaller van vanavond ook zo zielig.
Ik vond het ook een hele leuke opdracht! Ik ben alleen heel slecht in de mol ontmaskeren haha. Heb geen idee.
Ik zit weer op Axel haha! Hij duwde precies die fakkel onder water en pushte die andere die met hem was om zijn vest op te blazen. Een andere Molstreek was natuurlijk met het touw waardoor de kooi zonk, maar die vind ik minder sterk dan de fakkel.
Wat een topaflevering was dit! Echt genieten zeg! Ik ben heel erg blij dat Ingrid eruit ligt (iets met karma) maar had enorm te doen met Martijn. Ik zit vooralsnog op Eva als mol
Ik heb net aflv 3 gekeken via Vier.be en nu wil ik aflv 4 kijken maar hij zegt dat ie niet beschikbaar is. Kan ik het nog ergens anders zien?
Ik zie de aflevering wel op vier.be staan en kan hem ook bekijken:
Hmpffff irritant. De tijd/datum van mijn laptop staat vaak verkeerd waardoor ik vaak dingen niet kan afspelen, maar nu staat het goed ingesteld. Heb ook al opnieuw opgestart maar het werkt niet. Stommm.
Misschien andsre browser proberen en cookies verwijderen? Heb je een add blocker aan staan? Zo ja, die uit zetten. Als die van mij aan staat kan ik het ook niet afspelen.
Aaaaaaah vind het zo vet!!! Echt super spannend en leuke opdrachten. Zo anders dan in NL (ja oke veel veel leuker )
De podcast die eerst over de nederlandse widm ging, maakt nu een wekelijkse over De Mol. Eeen aanrader! Het heet trust nobody
Is dat niet omdat het moet? Anders zouden ze (stiekem) kunnen doorgeven op wie zij hebben gestemd?
Het terughalen vanEva heeft België wederom beter aangepakt. Doordat er een diepere laag in zat en de kandidaten zelf wel eens naar huis konden gaan werd het ineens een andere situatie. Niet zoals in NL met #sorryron
het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat die gesprekken met Gilles de enige momenten zijn waarbij hij en de productie contact hadden met hun kandidaat mol. waarschijnlijk heeft de productie dat gewoon gedubbelcheckt voor ze die stukjes opnamen.
niet vergeten dat het grootste deel van dit soort programma’s zich afspeelt achter de schermen en dat daar een heel productieteam aanwezig is.
wat wij als kijker zien is allemaal een beetje opgeleukt om het interessant te maken natuurlijk.
zeer saai reactie, sorry.
Sinds vorige aflevering heb ik Elisabeth definitief geschrapt als mol. Toen Eva terug bij de groep kwam en zei dat ze gelogen had voor pasvragen, leek Elisabeth me oprecht heel misnoegd. Zou het knap vinden moest dit geacteerd zijn!
Ik vind het zo lastig om er dit jaar één mol uit te pikken! Mijn top 3 bestaat momenteel uit Eva, Alex en sinds deze aflevering ook Kaat. Bas lijkt me nog steeds een kandidaat die als mol wil overkomen bij de andere kandidaten.
Bruno is de mol.
Of Axel.
Geweldige aflevering weer
Voor mijn gevoel moet het bijna Axel wel zijn. De mol is voor de bootopdracht gebriefd op een specifieke manier hoe de opdracht te mollen was. Vervolgens wordt precies de kist met de fakkel omgeklapt waardoor die nat is. Dit lijkt mij net een potentiële valkuil in de opdracht die je de mol kan voorleggen. Dan moet de mol alleen zorgen dat hij in het duo komt bij het juiste platform. Hebben we gezien hoe die verdeling is gemaakt?
Ze spraken volgens mij af wie nog genoeg energie had om ver te zwemmen, waar Axel zich aanbood. Goede theorie wel!
Ik vind het zo grappig dat ze elkaar constant mannekes noemen haha. Wel een leuke aflevering weer!