Zuid-Afrika wint alleen al om de ‘broek met zakken aan de zijkant’ scene
Dit was vorig jaar één van mijn lievelingsstukjes! Hij was zo leuk.
Eigenlijk kan ik niet kiezen tussen Zuid-Afrika en Vietnam!
Ik ga het seizoen van Zuid-Afrika direct terugkijken nu na jullie enthousiaste berichten. Vorig jaar voor het eerst gekeken en dit jaar ook zeker weer. Zit zo goed in elkaar.
Ik ga ook het seizoen in ZA terugkijken (lekker zaterdag tijdens WIDM mhahaha) dank voor de tip!
Shosholoza?
Ah kijk er zo hard naar uit weer
Ik ben ook begonnen met het seizoen in Zuid-Afrika!
@Penny_Lane bedankt voor het delen van dat topfragment van Joeri, wat een geweldige kandidaat was dat. En sowieso zo’n leuke groep.
Was dat in dat museum? Echt mijn lievelingsstukje ooit uit De mol.
Ja die hahaha!
Net een reclame op tv!
Morgen om 11:00 allemaal naar www.vier.be voor meer nieuws.
Is de datum eigenlijk al bekend?
Ik kan het niet meer vinden maar ik zag april ergens voorbij komen? In ieder geval nog een paar weken wachten
Waarschijnlijk begint het op 1 maart en is de finale op 29 april.
Edit: nog ff dat stukje van Sam opgezocht. Vanaf 4:00 ongeveer zijn ze dronken in het museum, maar eigenlijk is het hele filmpje gewoon leuk
Ik heb Sam enkele jaren geleden leren kennen en hij is in het dagelijkse leven ook zo geweldig
Ik vond die opdracht in het vorige seizoen ook zo fantastisch waar ze bij die sjieke mensen (was dat Vietnam?) aan tafel zaten en die suuuper gênante opdrachten moesten uitvoeren terwijl er twee etiquette experts meekeken
Jaaaa die was zalig!
Ik denk nog vaak aan “return december” ipv return to sender hahaha (Argentinië)
Dit kan eigenlijk ook in “ongemakkelijke situaties” maar is ook mol gericht.
2 jaar geleden waren mijn vriend en ik op vakantie in Kaapverdië. Mijn vriend duikt graag en was tijdens onze reis een paar keer gaan duiken, ik ga niet mee en doe dan andere dingen, hij vertelt altijd wel hoe het geweest was enzo.
Nu stonden wij in de luchthaven te wachten om in te checken en ineens zie ik Gilles Van Bouwel (mol 2016) en ik zeg tegen mijn vriend “niet meteen kijken maar Gilles van de mol staat daar.” (misschien ook handig om te zeggen, mijn vriend kijkt weinig tv en de mol had hij niet gevolgd). Hij draait zich om om te kijken en zijn reactie was “ah dat is die jongen waar ik mee gaan duiken ben.”
Mijn reactie was een combinatie van
.
Onder de grond, onder water, voelen zich overal op hun gemak behalve boven de grond ik zou ook echt een fangirl moment hebben als ik jou was.
Kan je misschien de naam in een spoiler zetten? Want ik geloof dat een hoop mensen hier de oude seizoenen nog niet gezien hebben.