Als ik heel eerlijk moet zijn heb ik geen idee. ik weet alleen mijn santa dr voornaam door het boek!
@midheavenmoon ik ben inderdaad je Santa!
Als ik heel eerlijk moet zijn heb ik geen idee. ik weet alleen mijn santa dr voornaam door het boek!
@midheavenmoon ik ben inderdaad je Santa!
Leeeeeukkkk Dankjewel!
Het boek heb ik van de week mee op vakantie gehad, het was een echte pageturner dus ik had 'm zo uit
Klopt, ik was jouw Santa!!
Graag gedaan! En wat super om te horen over het boek. Had hem om exact die reden erin gedaan: je kan en wil bijna niet stoppen met lezen. Ik hoop dat je plezier hebt van de meeste spulletjes en lekker kunt relaxen ‘s avonds
Ah wat leuk! Dankjewel voor je lieve pakketje en cadeaus, ik gebruik alles met zoveel plezier. Ga volgende week de snoepjes uitdelen aan m’n klas!
En @Dazed Yes zo leuk dat je er blij mee bent! Andere hint staat op het receptenkaartje haha. Fijn dat het bloesje past!
Zo leuk om te horen:heart: Sowieso is dat hele merk (van de douchegel) een aanrader, ook schoonmaakartikelen. Hele huis ruikt lekker dan.
ps. ik ga zo even m’n eigen santa’s hint nog analyseren… heb 'm toch niet helemaal door denk ik
Hahaha omg ik zie nu pas dat er ook gewoon letterlijk ‘hint’ onder staat, wat suf :’)
Edit: suf van mij bedoel ik dan! Dat ik het niet gezien heb
Ah zo leuk! Ik wil je heel erg bedanken voor het leuke pakket. Ben er heel blij mee Je ziet in het duurzaamheidstopic binnenkort wel voorbij komen hoe het met het zelfgemaakte schoonmaakmiddel gaat!
Noem je me nou suf!!! Hahaha
Wil mijn Santa zich bekend maken? Ik heb namelijk echt geen idee haha.
Volgens mij is nog niet alles geraden…
Ik zag gisteren via Pinterest dat je mij had uitgenodigd voor je Sustainable board. Betekent dit dat je van andere Pinterest gebruikers kunt zien dat ze je board bekijken?
Nee dat kon ik niet zien! Ik heb je trouwens ook niet expliciet uitgenodigd dus ik vind dit heel apart? Wat stond er dan precies? Had alleen de link gedeeld hier.
Fun fact: het bord is best populair
Oh he maar wat gek dan, want hoe kon jij mij dan uitnodigen voor dat board? Edit: ik las verkeerd en zag niet dat je me juist niet had uitgenodigd. Even kijken of de melding er nog is!
Edit 2: Nee de melding is al weg, ik moest kiezen tussen Accept en Decline en koos Decline want ik gebruik Pinterest eigenlijk niet - behalve dus toen ik je board wilde bekijken!
Haha oké chill dat Pinterest dat even voor ons bepaalde. Maar wel goed om te weten dat je dus per ongeluk kan verklappen dat je iemands Santa bent als je wel op accept klikt…
Oeps ik realiseer me net dat ik misschien nog even moet reageren, haha. Nöyrä Soturi is Fins voor deze yogapose. Oftewel, ik was het
Wow dat ziet eruit als iets wat ik echt niet kan.
Maar wat superleuk dankjewel voor je mooie pakje en gedicht :)!! Ben er echt heel blij mee, ik drink de thee iedere dag!
Ha jongens,
We moeten Sustainable Santa nog afsluiten; misschien kan iedereen die nog niet is ontmaskerd als Santa z’n naam toevoegen aan dit lijstje en kan de rest nog proberen te raden?
Santa’s die nog over zijn:
Briseis
Santa’s die nog over zijn:
Briseis
Helvegen
Omg excuses!!! Was even volledig met andere dingen bezig. Eerlijk, ik zou zowel hints naar jullie beiden kunnen verzinnen… Maar door veel wc-papier verwijzingen denk ik dat het @Briseis is!
PS. ook als het toch een andere Santa is, heb al meerdere complimenten gekregen over hoe lekker m’n kamer ruikt (door de roomspray), en ook van de rest geniet ik nog steeds.