Jaaa mijn pakje lag bij de buren en het is zo zo zo leuk!
Het zat ingepakt in tijdschriften, en een hele mooie stevige doos die ik sowieso ergens voor kan gebruiken
En dit was de inhoud! Een kaart, twee supermooie potjes die heel goed bij m’n huis passen, 3(!) soorten thee die allemaal heel lekker ruiken en klinken (ga vanavond meteen proeven), vegan chocolade (hallelujah), zeep van Lush die heerlijk ruikt en waar je mee kan kleien (nu al zin in), een vet leuk geïllustreerd recept voor pompoenrisotto en een hele toffe blouse die oprecht een hele goede aanvulling op m’n kledingkast is
De kaart was ook heel erg leuk, heb hem al 3 keer gelezen, zo lief en zoveel moeite in gestopt, ben er helemaal vrolijk van! En respect ook voor de rijmskills van m’n Santa, echt top. En de hint heb ik ook gevonden denk ik!
Lieve lieve Santa, heel erg bedankt voor het pakketje, het heeft m’n dag echt gemaakt! Ik was een beetje in een pesthumeur omdat de ov-goden me niet gunstig gezind waren en ik er met vet veel honger en een te dunne jas een uur langer over deed om thuis te komen, maar dat is oprecht helemaal weg nu, ben helemaal vrolijk Dankjewel