Jaa heb al meerdere Albert Heijns afgezocht zonder succes. Online bestellen kan helaas ook niet, want er staat dat het alleen in de winkel te koop is.
Oh shit sorry ik zie nu pas dat je het hebt over de Croky…ik dacht lays. Sorry! Daar heb ik geen antwoord op.
Nou de textuur is super maar de smaak… mwha
Het doet me een beetje denken aan dit ofzo
Het is niet vies maar ook niet m’n lievelings.
Wat zijn jullie ervaringen met deze zak??
Ik ben wel fan van die Deep Ridged, maar ik heb een liefde voor sweet chili heb ik ontdekt (iets met zowel Lay’s Sensations Thai sweet chili en Sunbreaks sweet chili als huidige favorieten hebben). Maar die deep ridged structuur is echt het beste ooit
Vandaag had ik een klein zakje Nibbits, ik was gelukkig
Ik had in Parijs chips met gebraden kip smaak gekocht, zó lekker! Smaakte echt naar de krokante huid van gebraden kip. Iemand enig idee of zoiets ook in nl bestaat?
In België hebben ze ze ook, maar weet niet of je daar in de buurt woont?
Welk merk?
Woon je in de buurt van een Poolse winkel? Eentje in mijn stad verkoopt deze en die vond ik ook echt smaken naar kippenpootjes.
Bret’s en een andere geloof ik!
Ja ik heb ze dus ook nooit meer gezien
Oké. Iets later dan gepland, maar jaaaaa ze zijn lekker!
Heb je een foto van de ingrediëntenlijst?
Je zei een keer dat je deze regelmatig in duitsland kocht, welke supermarkt en waar was dat?
Bij Real!
Omg eindelijk na een jaar weer gevonden Dankjewel! Ben heel gelukkig nu haha (meteen 3 zakken meegenomen)
Misschien al ooit voorbij gekomen, maar dit was vroeger mijn allerlievelingschips:
Nu bestaat ie niet meer, maar laatst zei iemand dat er chips was die precies hetzelfde smaakt, maar ik weet niet meer welke het was
Iemand een idee?
Deze van AH? En bij Lidl hebben ze ook een variant maar die kon ik laatst niet meer vinden
Die van appie vind ik wel lekkerder alleen wel duir voor weinig chips.