Ik heb tot nu toe alleen nog maar gehad dat het eigenlijk direct werd verzonden, daarom vond ik het zo lang duren. Maar dan wacht ik nog even rustig af! Dankjewel:).
Oh super fijn! Bij kleine shops duurt het bij mij soms net wat langer.
Ik heb net een order geannuleerd op aliexpress net na bestelling nadat ik hem heb betaald met iDeal, hoe lang duurt het voordat ik dat geld terug krijg, en krijg ik dat gewoon op mijn rekening?
Bij mij duurde het 5 werkdahen en kreeg het idd op mn rekening
Vaak drukken ze direct op ‘verstuurd’ maar is dat nog helemaal niet waar. Waarschijnlijk heb jij een iets eerlijkere verkoper te pakken
Oeh ben erg benieuwd naar de schoenen! Review als je ze hebt
Jaa zal ik doen. Er staan goede recenties onder.
Heb je een link van die haarbanden?
Besteld, thanks!
Ohhh die tas, mag ik een linkje haha!
Ik verwacht best veel pakketjes
Zijn die schoenen via een geheim linkje?
Nee ik heb gewoon white sneakers ingetypt.
Dit zijn ze mocht je ze ook willen bestellen.
Ze zijn er ook in meerdere kleuren. Volgens de traceer gebeuren zijn ze 10/13 september binnen. Heeel benieuwd haha
Ik krijg nog 38 pakketjes binnen. Allemaal nagel gerelateerde producten. Water decals, vijlen, glitters, lakjes, bokkepootjes. Etc.
En dan ga ik dinsdag voor 2,5 week op vakantie. Dus als ik thuis kom wordt het echt een pakketjes feest. Ik kan me daar nu al op verheugen. :’)
Dit heb ik ook weleens gehad, dat ik nog mega veel pakketjes kreeg. Alleen toen zijn er een stuk of 3/4 pakketjes retour gestuurd omdat ik te laat was met ophalen. Dus durf nooit te bestellen voordat ik op vakantie ga
Ik heb vooruit gedacht en alles laten bezorgen bij m’n moeder thuis. Die heeft nog zo’n groene brievenbus met zo’n klep die helemaal open kan. Geen probleem met pakketjes die niet in de brievenbus kunnen.