Met die chromecasts van ali kun je geen youtube streamen. Dat heeft google geblokkeerd. Het enige wat je kunt is je telefoon lettelijk projecteren op je tv of via de tubio app youtube streamen maar dat werkt niet heel fijn omdat je geen afspeellijsten ofzo kunt kijken.
Heb je het eerste shirt al binnen?
Oké, thanks! Maar Netflix werkt dus wel?
Jep! Echt leuk en lekker stofje. Valt voor chinese maten ook redelijk normaal. Draag normaal M, heb een L besteld en valt gewoon oversized. Dus je kan prima je eigen maat nemen
Nee ook niet. Tenzij dat je dus letterlijk je telefoonscherm streamt maar dat vreet batterij en je kunt ondertussen niks anders doen op je telefoon. Daarbij is het beeld niet geweldig. Ik heb het de eerste maanden op die manier gedaan maar ben uiteindelijk over gegaan naar een chromecast want dat werkt veeeel beter en handiger
Edit - volgens mij kan netflix nu ook via tubio maar dat weet ik niet zeker want ik heb de app niet meer. Maar als het kan dan werkt het net zoals youtube via tubio en dat werkt ook niet optimaal. Voor 36 kun je een hoop ellende en ergernissen besparen en beter een echte kopen. Daarmee kun je ook meer
Thanks! Hier kan ik iets mee
Ik ga een echte kopen
Wat is jullie leukste aankoop tot nu toe?
O wat fijn! Dan ga ik hem ook bestellen!
Mijn telefoon.
Mijn faux haardbandjes, heuptasje, Chanel band shirt en Stranger Things shirt.
En al mn telefoonhoesjes ofcourse.
Heb je nog een link van het stranger things en chanel band shirt?
In spoiler want gigantisch:
allerlei Ali aankoopjes
Hulpstukje voor iphone 8 om tegelijk oplader en koptelefoon te gebruiken
herbruikbare zakjes voor fruit & groenten in de supermarkt
travel yoga mat voor mee op reis naar Indonesië
houdertje voor telefoon, super handig op reis om on the go je tel mee te kunnen vasthouden
koordje om zonnebril rond je nek te laten hangen, ook voor op reis
yoga blok/prop
Hawkings shirt: http://s.aliexpress.com/JjIJfYJf
Vind het leuk dat het niet mega opvallend Stranger Things is, heb dit al paar x aangehad met jeans en gympen. Heb de grijs met blauwe in een S.
Die andere link bestaat niet meer, maar hij is nog wel te vinden volgens mij, ik had deze in M maar had S kunnen hebben:
Pas wel op met die telefoongripjes. Ik had er ook eentje en na een paar weken schoot het elastiek los omdat dat telkens opgerekt wordt en het zit dus totaal niet vast alleen tussen het plastic en de lijmstrip gefrot.
Mijn telefoon lag toen bijna op de stoep dus dat was bijna een duur grapje geweest.
Dacht eerst dat het een foutje was. Kan natuurlijk maar ik had ook nog eentje op een ander hoesje zitten en die schoot ook gewoon los toen ik er even wat harder aan trok als test
Mijne (van Ebay) zit er inmiddels al 3,5 jaar op en is er nog nooit afgegaan! Ik ben er zelf verbaasd over haha. Maar ze zijn dus niet allemaal slecht. Al vind ik je waarschuwing wel goed
Oh beter. Kreeg echt een halve hartverzakking toen dat ding los schoot haha
Ik had met mijn vorige ook geen problemen en die had ik best wel intensief gebruikt! Rond het stuur van een scooter gehangen op reis ed.
Denk dat het net ligt aan welk type je krijgt, maar idd best om er voor op te letten!
Ik heb er 2 van deze als handgrip al sinds vorig jaar zomer, zeer stevig en als je het voorzichtig losmaakt kan je hem hergebruiken.
[Kijk eens wat ik heb gevonden op AliExpress http://s.aliexpress.com/qUBNjIR3](Kijk eens wat ik heb gevonden op AliExpress http://s.aliexpress.com/qUBNjIR3)
Dit kettinkje! Maar €1 en draag het zo vaak