China webshoptopic

De pakketjes mochten eindelijk uit quarantaine

5 likes

Bij zowel mijn vriend als ik staat er dit:

Van land van bestemming terug naar land van herkomst?
Bij alles (zijn pakketjes en mijn pakketjes) staan ook precies dezelfde tijden? Alles is op andere momenten besteld. Kan niet kloppen toch.

Voor mezelf zou ik het jammer vinden, maar ik heb niet zoveel geld uitgegeven en ik weet dat het risico erbij hoort. Mijn vriend heeft echter voor meer dan €100 auto-onderdelen gekocht, hoop echt dat het überhaupt geleverd wordt.

Bij mij beginnen artikelen die ruime 3 maanden geleden besteld zijn nu een beetje binnen te druppelen. Dus hou hoop :smiley:

4 likes

Ik heb dat ook zo bij een aantal zendingen en ineens kwamen ze allemaal binnen, ik heb echt het idee dat ze bij doaune een enorme achterstand hebben ofzo.

1 like

Ja ik! Uiteindelijk wel gekregen toen ik een dispuut had geopend was het er ineens met een week. Geen idee of dat heeft geholpen.

Er staat dat is pas eind deze maand een dispute kan openen? Ik wacht het nog even af.

Die vertaling is ook niet altijd accuraat, via een andere trackingwebsite werd ‘destination’ bij mij vertaald als ‘local’ ofzoiets, maar dat bleek bij mij toch echt nog in Oost-Kazachstan te zijn, dus helemaal niet op de destination :sweat_smile:

Ik heb dit twee maanden geleden besteld en het is er nog steeds niet maar ik wil het ook niet eens meer. Zo lelijk, wat dacht ik. Ik hoopte toen nog op hot girl summer

3 likes

Ik vind hem nog wel leuk! Ben alleen benieuwd hoe dat zilver er in het echt uit zou zien

Ja plastic en nep denk ik. En heb ook helemaal geen helix😂 dus beter is dat bovenkantje nep of kan ik het er af halen

Ik had ribstoffen tassen besteld en ze zijn binnen. Maar stinken zo naar vis.
Dag buiten gehangen en ingesprayed met textiel spray, maar stinkt nog.
Wassen durf ik niet echt, misschien handwas. Alleen vraag me af of dat wel helpt.

Nachtje in water met azijn?

1 like

Van die mom bags? Heb je een foto?

Ik zou ze idd ook ff weken in koud water met azijn.

1 like

Azijn kan ik nog proberen, even kopen nog.

@Helix2009 ja die mombags. De roze was echt mombag en die groene niet perse. Groene wilde ik gebruiken voor werk maar is niet zo groot als die roze. Dat wordt krap, alleen laptop past dan net. Lijkt even groot maar die groene kan niet zover open als die roze. En staat aparte tekst op. Foto’s in de samenvatting.

Samenvatting

Ik heb ook de groene! Die van mij stonk helemaal niet dus vraag me af waar het aan ligt dan

Ik denk overigens dat je ‘m wel kunt wassen op 30 graden!

1 like

Idd een nachtje in azijn laten weken en dan de volgende dag wassen met je normale wasmiddel en azijn als wasverzachter (ruik je na het drogen niet meer).

1 like

Na bestellen las ik het ook in de comments daar. Misschien andere verkoper?

@Vaiana ook bedankt. Ik ga het proberen, zacht wasje moet kunnen.

Misschien wel ja! Mijn ie van ‘raptors bag store’

Die van mij van mary’s purse store. Denk dat dat het verschil is.

1 like

Hahaha die tekst :smile:

1 like