China webshoptopic

Via Ali is de kans heel groot dat hun zelf de waarde aanpassen onder de 22 dollar op het pakketje en het versturen als gift. Ik heb nog NOOIT bij hoeven te betalen en ik heb o.a. 2 telefoons daar weg.

Je moet uitkijken voor webshops zoals banggood enz. Die zetten alles eerlijk op hun pakketjes maar Ali enz bestaan uit allemaal mensen die iets verkopen dus hun willen graag hun klanten houden. Banggood bijv. is gewoon 1 bedrijf dus hun boeit het niet als ze een paar klanten minder hebben.

Edit: En dingen worden altijd apart verstuurd, sowieso van verschillende verkopers want die hebben niks met elkaar te maken verder.

1 like

iemand ervaring met een uv lamp voor nagellak van aliexpress? en daar een linkje van?

Yes! Een officiële van sunuv.
Ik zal even een linkje zoeken

Edit linkje: € 23,28 40% Off | SUNUV SUN5 48W Dual UV LED Nail Lamp Nail Dryer Gel Polish Curing Light with Bottom 30s/60s Timer LCD display
https://s.click.aliexpress.com/e/nMNpdY7m

aah dankje!! heb je er nog aanmerkingen op of doet hij het goed? let me know :slight_smile:

Eeuh de enige aanmerking die ik heb is dat de bodem er bij het optillen onderuit valt (maar die zit ook los vast met magneten :joy:). Dus dat is het ‘ergste’ verder vind ik hem echt heel fijn en past heel je hand inclusief je duim erin :blush:.
Heb hem nu al een jaar ongeveer en ben er echt heel blij mee!

Leuke corduroy panter tas en nieuwe telefoon hoesjes besteld! Nieuwe telefoon betekend nieuwe hoesjes inslaan :sparkles:

Linkje van de tas? :face_with_hand_over_mouth:

Yess, niet de meest goedkope maar vond dit model en de reviews het beste (denk ik, haha)

https://s.click.aliexpress.com/e/dwAnRdGy

1 like

Ik zag dat chain kettingen weer in raken dus deze twee gekocht!

2 likes

12x theelepeltjes besteld. Hopelijk voor mijn verjaardag binnen.

3 likes

Deze tasjes besteld. Ben benieuwd.

6 likes

Ohh ben benieuwd!!

@Pepernoot nog steeds enthousiast over de polygel?

Ik heb 2 wagenspanners voor aan de kinderwagen besteld, recensies en foto’s van klanten zien er top uit dus hopelijk snel in huis!

6 likes

1 like

Huh. Wat is dit en waarom hebben ze geen broekjes aan

5 likes

Sonny Angels, gelukspoppetjes uit Japan

Die eerste was wel tricky. Waren nog maar 4 bestellingen gedaan… Ik vraag me dan ook af of hij wel daadwerkelijk verstuurd gaat worden.

1 like

Mijn pakket was verkeerd bezorgd door postnl, inmiddels retour en ik wacht nu dus tot hij weer terug naar mij komt. Gaat denk ik nog wel even duren voor ik er wat mee kan haha.

Ben heel benieuwd of je m gaat ontvangen, ze moeten ook ergens beginnen natuurlijk :grimacing: als het allemaal goed gaat wil ik wel het linkje van die!