China webshoptopic

Heb je toevallig een foto?

Ja, toen ik het typte, dacht ik dat een fotootje zou helpen. Maar die temperatuur, hè… :laughing:

Foto van buitenkant en binnenkant.
@Helix2009 ook voor jou!

3 likes

Oh best prima ja!

Ik had 2 dingen tegelijkertijd bij een verkoper besteld en maar 1 ding gekregen. Nu zit diegene moeilijk te doen. Krijg bijna de neiging om een geschil te openen en net als die meme te doen.
images%20(2)

14 likes

Gekochtos

4 likes

Werkt instax film van alie goed? Of is het minder in kwaliteit?

Heb ze net pas besteld maar de reviews zijn goed. Vgm zijn het gewoon dezelfde maar dan rond de 7 tot 10 euro ipv 18 ofzo wat je bijv bij de hema betaald.

2 likes

Gewoon prima! Zijn hetzelfde als die van Hema inderdaad.

3 likes

Welke heb je genomen?

Een helemaal roze een helemaal zwart en een met sterretjes.

1 like

Zijn die hoesjes met dierenprints nou fluffy? :star_struck:

Ja haha

Omg zo leuk!! Ik wil dat ook! Zoek je dan ook op fluffy of gebruik je een andere zoekterm?

Ik heb eigenlijk op mijn type mobiel gezocht en toen panter print.

Ik heb hier een linkje voor je ik weet niet of jouw mobiel type erbij staat.

€ 4,53 | Case Voor Galaxy S 10 9 8 7 6 Rand plus note 5 8 9 EEN 8 7 5 3 C 7 9 Pro Bling Diamond Leopard Print Pluizige Bont Soft Silicon cover
https://s.click.aliexpress.com/e/baoPGrWg

1 like

:face_with_monocle::thinking: bij de hema zijn er 20 voor 16.50 en bij ali 20 voor 13 euro…dat verschil valt me eigenlijk wel een beetje tegen

Je moet ook niet de eerste de beste aanklikken. Ik zag laatst vij de hema zon pakje met stipjes voor 17 euro en op ali voor 8.99 vind ik toch best een groot verschil.

Je kunt ze volgens mij ook in bulk kopen.

Geef link dan

:stuck_out_tongue:

Ik had bij de meeste orders geklikt (denk dan die zullen wel goed zijn)
En 17 vs 9 is idd wel de moeite waard!

Thanks! Volgens mij staat mijn type er ook tussen

1 like

Omdat je het zo lief vraagt.

€ 7,71 32%OFF | Fujifilm Instax Mini Film Optioneel Fotolijst 10-100 vel Fotopapier Voor Instax Mini 9 Mini 8 Instant mini 70 90 Film Camera
https://s.click.aliexpress.com/e/6DHL5tq

6 likes

:kissing_heart::kissing_heart: