China webshoptopic

Heeft iemand hier goed ervaringen met gellak via Ali/Wish etc.? Zo ja, welke?

Rosalind, elite99, venalisa, canni en ursugar zijn allemaal veilige merken op ali met een eu keurmerk. Heb van ieder merk lakjes en vind ze allemaal heel fijn werken. Sommige zijn wel wat dikker maar wanneer je ze opwarmt tussen je handen of even het flesje in een laagje warm water zet werkt het prima. Ze blijven zelfs beter zitten dan merken die je hier kunt kopen.

7 likes

Super, dankje! :blush:

Vraagje; ik wil voor het eerst iets op Ali bestellen en nu zie ik dat je kan kiezen uit welk land je het laat komen.
Rusland is veruit het goedkoopste maar vind dat toch een beetje eng ofzo. Kan ook Amerika of Frankrijk kiezen.

Wat zouden jullie doen?

Venalisa! ik heb er inmiddels 30 en echt heel fijn en cheap. (ik gebruik de hele set dus ook primer base en top)

2 likes

Dankjewel! :blush:

Als het meer dan 21 euro is kan je het beste Frankrijk kiezen. Omdat het dan binnen Europa is betaal je hoe dan ook geen invoerkosten

1 like

Oké thanks! Daar onder dus geen verschik?

Alleen dat je het invoert vanuit een ander land. Ik zou altijd gewoon Frankrijk kiezen persoonlijk. Kan me niet voorstellen dat het sneller uit Rusland komt als het langs de douane moet :sweat_smile:

Nouja tis niet iets wat ik acuut nodig heb en het scheelt meer dan 15 euro dus vandaar mijn twijfel haha.

Ik zou kiezen waar het het goedkoopste is, via Ali heb je toch kopersbescherming dus krijg je het niet binnen maakt het niks uit. Want dan krijg je je geld gewoon terug. Qua kwaliteit maakt het wss ook niks uit en is het gewoon exact hetzelfde product.

1 like

Oeh! Heb je een linkje en en review als je binnen hebt? :no_mouth:

Ik heb m binnen! Ging best snel.
De stof is wel heel slecht en hij trekt een beetje als ik m’n armen omhoog doe terwijl de maat wel goed is. Ik denk niet dat ie geschikt is met heel warm weer vanwege de stof. Ik heb m gewassen in de hoop dat de kreukels eruit zouden gaan, maar ik vrees dat ik toch zal moeten strijken. Deze foto had ik vorige week gemaakt:

1 like

Hij staat wel mooi! Wat is er met de stof dan?

Is heel synthetisch! Niet dat ik wat anders had verwacht haha

1 like

Hele random aankoopjes. Alles, behalve de zonnebril, al binnen.

7 likes

Die haarbanden zijn top!

1 like

Omg @Madrid matchy matchy met je avatar

8 likes

Als je een meisje krijgt weet je wat je moet kopen :wink:

Is de zonnebril voor volwassenen? Zo ja, heb je een link? :blush: