China webshoptopic

Is een stylus voor een Samsung tablet anders dan die voor een Apple tablet? Ik heb er nu namelijk 1 die onderweg is :thinking:

Misschien moeten we gewoon een crowdfundingsactie opstarten :joy:

1 like

TOP plan!

Ik wacht al vier weken op mijn pakketje :sleepy:. Heb al een nieuwe telefoon, maar mag hem pas in gebruik nemen als er een hoesje (uit China dus) omheen zit.

Kan je voor allebei de tablets gebruiken neem ik aan haha. Normaal staat het er ook bij voor welke generatie tablets geloof ik

Ik heb deze besteld. Zie nu ook dat er iPad bijstaat
€ 0,31 27%OFF | Dual-end Tablet Pen Voor iPad Touch Screen Pen Stylus Universele Voor iPhone iPad Voor Samsung Tablet Telefoon PC

1 like

Mijn bestelling uit januari begint stilletjesaan toe te komen.

3 likes

Heeft iemand ervaring met een lash lift setje ?

€ 0,64 30%OFF | 1 st Leuke Dier Patch Panda Konijn Kat Cartoon Borduurwerk Iron on Patch DIY Kleding Badge Naaien Stickers op Patch

Deze zullen hier wel gewaardeerd worden :blush:

2 likes

Ik heb er zo één. Best wel tevreden van.

Brillenkoordjes!

4 likes

Oeh, nodig voor festivalseizoen! Heb je een linkje?

€ 2,82 21% Off | 5 stuks Gemengde Kleur Zonnebril Strap Glazen Glazen Eyewear String Houder

Ben benieuwd of t een beetje oké sokken zijn

10 likes

Ik heb die met de katten ook en dat zijn echt goede sokken! Heb je een linkje van die panterprintsokken?

2 likes

Oh nice. Ik wacht wel al lang op die katten sokken …

€ 1,31 25% Off | Winter Twee Artikel Luipaard Vrouwen Sokken Splicing Grappige Sokken Harajuku Mode Warm Houden Katoen Casual Zachte Spikkel Luipaard Katoen

1 like

Dankje voor de link! Ik wacht ook al eeuwen op een paar pakketjes, maar vermoed dat ‘t Chinees nieuwjaar er mee te maken heeft dat het zo lang duurt.

1 like

Dat is waar!

Heb je een linkje van de kattensokken?

Jes!

€ 0,90 28% Off | Lente Nieuwe sok Hoge Kwaliteit Animal cartoon kat mooie voor vrouwen katoenen sokken