Ja het wordt toch nog best snel duur! Maar zakjes zijn ook nog een goed idee, thanks.
@Banananana ah die zijn lief! Maar zoek eigenlijk nog goedkoper en ook een beetje afwisselend qua maat
@Rozevarken ah goeie, daar ga ik ook eens kijken!
Ja het wordt toch nog best snel duur! Maar zakjes zijn ook nog een goed idee, thanks.
@Banananana ah die zijn lief! Maar zoek eigenlijk nog goedkoper en ook een beetje afwisselend qua maat
@Rozevarken ah goeie, daar ga ik ook eens kijken!
Hahah ik ga helemaal los op de doosjes. Maar dan stop ik nu
Nog eentje dan
Haha ja ik vind ze wel super leuk hoor! Maar ik wil dus eigenlijk af en toe een groter maatje er tussen zodat je ook wisselende cadeautjes kan doen.
Overigens is die set uit het plaatje dat ik als voorbeeld plaatste €10 voor 24 doosjes, niet eens mega duur. Maar wilde kijken of t nog goedkoper kon
Ik doe dit ook elk jaar met een vriendin! Ik maak zelf zakjes van leuk papier, vaak uit een oude Flow, overgebleven inpakpapier etc.
Ze hebben nu lege bij Action! Kraft doosjes dacht ik
Zou je niet kunnen zoeken op gewone gift boxjes en dan kerst of nummer stickers erop plakken. En een leuk lintje.
Bedankt allemaal voor het meedenken! We hebben nu bedacht dat we gewoon mooi inpakpapier gebruiken, en de cadeautjes gewoon inpakken. En als een cadeautje een te duidelijke vorm heeft (bv een potje nagellak), dan stoppen we het in een ander doosje wat we nog hadden liggen. Kan natuurlijk ook prima in een leeg pak Brinta worden ingepakt haha
Ik heb net al deze oorbellen gekocht voor 45 cent, misschien nog een leuke tip:
(ik heb de oorbellen gekozen die je op het beginplaatje in het oor ziet).
Sinds een lange tijd weer wat bestellingen geplaatst. Hopelijk komt alles snel binnen Hebben jullie trouwens nog leuke linkjes naar accessoires?
Even een random tip tussendoor; ik heb laatst deze vleugels besteld en ze kwamen vandaag binnen en ben heel enthousiast! Mijn dochter had vanavond een Halloween feestje en daar kwam het toevallig goed voor van pas. Ze zitten met een elastiekje aan je vinger en met een bandje om je nek. Kan dus ook in de winter over een jas. Ik pas m trouwens zelf ook. Maar mocht je iets simpels zoeken voor carnaval of een feestje is dit misschien een leuke optie.
Look what I found on AliExpress
http://s.aliexpress.com/eARZJ3MB
Doen ze standaard al en anders kan je het idd voor de zekerheid vragen
Ik heb even een shitload aan oorbelletjes besteld:
Ik zoek eigenlijk nog van die strapless bandeau bh’s maar ik heb een mini cup dus ik denk dat alles op Ali te groot voor mij zal zijn.
Heeft iemand al eens van die draadloze oordopjes getest? Die goedkope van max 10 euro?
Ik heb 2x een telefoon gekocht via AliExpress, waren volgens de verpakking allebei items onder de 20 dollar haha. Mijn laatste telefoon was volgens de verpakking een speelgoedautootje van 18 dollar haha. Maar als je trouwens iets koopt bij bijv. GearBest dan doen ze dat niet zo snel want dat is gewoon 1 bedrijf en die zijn vaak wel eerlijk. Maar losse verkopers op bijv. eBay en AliExpress die hebben graag dat mensen blijven bestellen dus die zetten vaak een andere waarde erop en kruisen vaak ook aan dat het een kadootje is.
Tof! Ik zit ook wel eens rond te kijken voor oorbellen op Ali. Maar ik kan alleen tegen echt zilver
Ja ik heb die, gebruik ze wel voornamelijk voor het luisteren van podcasts. Het is ideaal om te gebruiken voor t slapen gaan en tijdens het huishouden. Als ik muziek wil luisteren pak ik liever een koptelefoon, het geluid is namelijk niet zo goed als van een bedrade koptelefoon.
Mooi!
Als ik je wat ongevraagd advies mag geven: Als je filtert op stainless steel bij je speurtocht naar sieraden krijg je spulletjes die ook lang mooi blijven. Had zelf altijd last dat het na een paar keer dragen zn kleur begon te verliezen.
Thanks voor de tip. Mijn prio’s liggen echter ergens anders, namelijk goedkoop
Ik heb nog nooit besteld bij Aliexpress. Stel dat ik nu kerstspulletjes zou bestellen, denken jullie dat het dan begin december ongeveer wel binnen is? Of verschilt dit enorm per verkoper?