Na m’n no buy deze kopen, heb 'm opgeslagen. Heb niet altijd zin in pomade als ik ze ff snel iets aan wil zetten dus dan is dit een goede.
Hij is echt fijn en super precies omdat die smaller als een gemiddeld potlood is.
Klinkt goed. Is 'ie niet te zacht?
Deze van essence om mijn donkere kringen te verbergen! Een van de beste concealers die ik heb gebruikt, heeft een goede dekking, is niet ‘droog’, blendt goed uit en trekt niet in de lijntjes. Voor mij geen dure Mac of Bobbi Brown concealer meer!
Bedoelde je die etos uiercreme?
Ja!
Echt mijn favoriete mascara ooit. En ik was zo iemand die ook mascara’s van Chanel kocht na het lezen van reviews maar ik vind deze veel fijner.
Nee voor mij niet, heb ook de duurdere merken geprobeerd en die breken vaker af dan deze.
Deze wattenschijfjes zijn heel zacht en schuren niet over mijn huid. Ze zijn wel wat dunner maar dat vind ik niet erg.
Catrice Glam & Doll Volume Mascara Waterproof
Had hiervoor altijd Lancôme mascara, deze kost een tiende en is net zo goed, zo niet beter.
Oh zo leuk topic ik ga er eens goed over na denken
De uitgumbare pennen van Muji!!!
Nieuwe forumtrend? Ik heb hem in ieder geval ook ingeslagen vanmiddag, hij lijkt behoorlijk goed te doen met mjjn droge schenen.
Wow dit is toevallig, heb de tip namelijk echt van ‘mijn moeder’. Die zweert erbij en heeft mij ook overtuigd haha! Hi Mamm!
Ja love deze! Sinds k deze mascara gebruik valt het mensen opeens op hoe lang mijn wimpers zijn, krijg er zo veel opmerkingen over. Met andere mascara nooit.
Oog make up reiniger van de Etos, de variant met olie. Beste spul ooit! Die zonder olie erin is verschrikkelijk, dus die moet je niet nemen haha
Ja, die wilde ik ook komen posten! Heb net m’n tweede gekocht, hij is zo fijn en dekkend. Ik gebruik hem praktisch als foundation, haha.
Deze mascara van de Hema! Heb nog nooit zo’n fijne gehad.
Wenkbrauwpotlood van Primark! Geloof dat hij twee euro is. Voor mij echt de perfecte kleur en geeft goed af en ik doe er lang mee.
Ik wil op black friday bij boozyshop bestellen omdat je dan altijd zo’n heel gratis pakket aan make up erbij krijgt. TIP!
Ben nog op zoek naar een goede budget foundation van die site. Heeft iemand een aanbeveling?