Waarom herhaald erica steeds alles wat maxime zegt hahaha
HAHAHAHAHAHAAAAA dit verhaal van Martien
Bij de televisiering dronk ze volgens mij gewoon champagne/wijn, ook bij anna nooshin
en in het vliegtuig(insta).
Dus die jongen komt helemaal vanuit Engeland maar ze weet dus geeneens of ze ovuleert?
Ja dit dacht ik inderdaad ook en hoe groot is de kans dat je na één keer injecteren zwanger bent? Moet hij dan weer uit Engeland komen? Ik weet niet hoe dit normaal werkt, dus misschien is dit normaal met een donor.
Ik zag net een insta story van Maxime in het chateau waar Vivian Hoorn en volgens mij ook Kae Sutherland te zien zijn (en ik denk nog wel een paar anderen). Ze doen spelletjes ofzo en drinken wijn en zitten aan tafel
Vind het echt een afknapper dat ze opeens met al die grote ‘influencers’ omgaat
Groot contrast wel hoe ze met die kat omgaan en die kutbommel.
Ja😣 er is ook nog geen seizoen 3 haha. In seizoen 1 heb ik me vooral verbaasd dat ze hem niet weg deden.
Gelukkig wel. Volgens mij kan ie inmiddels zelfs los na alle therapie en medicatie.
Nadege is zo lief!
Zo lief dit omg
PLODDERIG
Hahahaa mevrouw Jansen
Oke? Ze wilt heel graag zwanger worden. En dan komt zon dude 1x zij weet niet of ze ovuleerd of niet en dan is ze niet zwanger en dan geeft ze op?.
Ik vind t echt tof dat ze gewoon een bom wordt en probeert zwanger te raken zonder man.
Hoewel ik het nog steeds een bijzondere verhaallijn vind.
Ohhhh die hond van Nadege wat een lievie
Ja! Waarom heeft ze dat zo raar aangepakt… en nu is ze verdrietig natuurlijk. Maar hou even je cyclus goed bij denk ik dan, helemaal als je op zo’n manier aan sperma moet komen
Waarom zetten ze Claire steeds los in de auto? Snap dat echt niet, of ben ik overbezorgd?
Ja dit vind ik ook wel een beetje jammer… Hoop niet dat ze in heel dat influencer wereldje meegaat
Heeft ze gezegd dat ze niet wist of ze ovuleerde of niet? Dat heb ik haar niet horen zeggen? Maar ja ik vraag me ook af hoe dit verder gaat. Die donor woont in Engeland toch? Heel onpraktisch. Tis toch veel handiger als ze een donor heeft die in de buurt woont. Snap wel dat ze niet zomaar ff een willekeurige donor wil maar toch.