Chateau Meiland

Ik denk dat ze het in de eerste instantie vooral hebben gelaten vanwege de kosten maar ik denk dat het er nu prima uit kan. Alhoewel ik wel echt schrok van hun “boekhouding” en die andere kastelen kopen zou ik nog ff niet doen. :sweat_smile:

1 like

Daarom zou ik haar wegbrengen. Hoe leuk het ook is een kind heeft aandacht nodig en dat kost tijd… tijd die ze beter kunnen besteden aan de boekhouding :joy:
Dit zijn opnames van eind augustus dus hoop dat ze inmiddels hulp hebben ingeschakeld.

1 like

Ugh

8 likes

Ik vind Anna Nooshin echt zooo stom. Ze lijkt me zo’n persoon die altijd de mensen opzoekt die ‘hip’ en ‘in’ zijn voor haar eigen populariteit en vervolgens niets meer laat horen wanneer deze mensen ‘uit’ zijn.

Disclaimer: ik ken Anna niet persoonlijk dus dit is uiteraard nergens op gebaseerd.

22 likes

Eens maar ik heb zo’n voorgevoel dat Maxime toch zelf ook wel heel erg op zoek is naar insta fame

2 likes

Ja tuurlijk! Maar Anna irriteert me, Maxime nog niet :stuck_out_tongue:

6 likes

Wauw wat een tenenkrommend melodramatisch slecht stuk zeg :joy:

Ze zijn echt precies wat ik juist zo irritant vind aan mensen met zulke honden… zet ze gewoon ergens vast, dit is toch ook kut voor die gasten?

1 like

Wat jammer dat Caroline weg is! Ik vond haar eigenlijk de enige leuke naast Martien. Ik vind Maxime en Erica niet zo sympathiek overkomen en ze zouden ook wel een cursusje gastheerschap kunnen gebruiken. Vooral Maxime trek ik slecht met dat geschreeuw en gecommandeer. Die hond is los, pak hem dannn! PAPPAAAAAA!! Nee nuuuu!!!

Oh ja Montana vond ik ook leuk. Hebben ze precies de verkeerde dochter meegenomen naar het chateau :zipper_mouth_face:

3 likes

Ik vind Maxime in de video van Anna wel leuk overkomen. Dat ze zegt dat ze niet per se een man hoeft. Gewoon leuk en onafhankelijk samen met haar dochter.

6 likes

Jezus die pinpas van Martien. Je snapt toch wel dat ie het niet meer doet zo. Die man ernaast stond ook te kijken van wat doe jij nou.

6 likes

Heb zelden zo’n achterlijk spel gezien als dat met die ton :rofl:

5 likes

20191009_120108
Oké daar gaat ie

Maar een van de gasten afgescheiden ruimte waar de honden blijven, lijkt me wat praktischer.

3 likes

Haha bedankt :joy: Ze hadden ze eerst toch wel ergens achter een hek zitten dacht ik?

Yaaaaas :clap::clap::clap:

1 like

Jaaa! Zo leuk voor ze!

Jaaaa :star_struck::star_struck:! Leuk voor ze. Ik vind het vreemd dat Carolien er niet is btw.

1 like

Hahaha dat geloof je toch niet? Ze hebben gewoon internet.

Ik vind het eigenlijk jammer te horen dat hij zelf gemaild heeft dat ie een programma wilde. Meteen een stuk minder authentiek.

6 likes

Die heeft een burn out zeiden ze eerder.

Ja ik loop een aantal minuten achter maar ik maak het net op uit Martiens speech.