Hahahaha dit vind ik echt grappig
Ok dus nu zet de politie knokploegen in met hun hesjes? Cool. Cool cool cool.
Huh dus als ik het goed begrijp heeft een groep die niets op straat te zoeken heeft een hesje gekregen en die mogen daarom de politie helpen en na 21 uur buiten zijn, maar ondernemers die gisteren na 21 uur buiten waren om hun zaak enigszins te redden hebben een boete gekregen?
Nee ze mogen niet na 21 uur buiten zijn.
Hebben zij dan zelf hesjes mee genomen zodat ze elkaar niet kwijtraken.
@Baron Als dit over Den Bosch gaat: nee, de politie heeft ontkracht dat ze die hesjes hebben uitgedeeld. Ook de personen die willen beschermen moeten zich aan de avondklok houden.
Lol dus als je je stad ābeschermtā mag je ineens wel na 21 uur buiten zijn. Die avondklok begint echt een lachertje te worden.
Nee niet dus haha
@grace heb jij perongeluk op twitter een grapje gemaakt over die hesjes en is dat een eigen leven gaat leiden?
Nee, dat is dus niet zo
In Doetinchem hadden boeren aangeboden met trekkers te helpen af te sluiten lol
Nee mogen is inderdaad niet het juiste woord maar al die Batmans gebruiken dat nu wel als excuus. Stad beschermen dus naar buiten. Zal ergens best goed bedoeld zijn, maar nu gaat dat ook weer een eigen leven leiden.
Nadrukkelijk niet!!!
Net als tijdens een schoolreisje
Wacht, boeren die naar de politie luisteren??
Wat bedoel je? Volgens mij worden ze gewoon naar huis gestuurd
Nou dat is precies mijn punt. Ze worden naar huis gestuurd (terecht), maar omdat de afgelopen dagen zoveel berichten zijn geweest rond mensen die hun stad willen verdedigen, komen nu ook uit alle uithoeken nieuwe groepen die hun steden willen verdedigen. Dus buiten dat je tijd kwijt bent aan rellen, moet je je ook nog bezig gaan houden met al die mensen die net zo goed niks buiten te zoeken hebben
O zo! Ja dat klopt, gewoon (te) veel mensen op de been nu buiten eigenlijkā¦
Om 21:15 een extra journaal op NPO 1ā¦ ben benieuwd.
Waar zie je dat?
Edit: laat maar zie het zelf alš