Wow, wat mooi gedaan!
Ik had het gezien op je insta en vind het superleuk. Wou ook dat ik me zo kon schminken als jij dat kan. Zie er steeds heel mooi uit.
@GEEZ @Krabsalade jullie zagen er heel mooi uit van wat ik zag op insta!
@GEEZ jij een blauw oog las ik? Jeetje beterschap!
Donderdag waren er weer âhollandersâ die helemaal lam waren en ruzie gingen zoeken etc, gister precies hetzelfde.
VRESELIJK!
Nu zeg ik niet dat tussen limboâs geen ruzie is hahahaha. Maar gister ook weer dat wijf was helemaaaaal lam, wilde voordringen bij de wc⊠wij super jolig joeeeee wel ff achteraan aansluiten he. BEGINT ZE VOL TE MEPPEN!
En de barvrouw wilde ze niet voor laten gaanâŠ
Hahahaha, ik heb dat liedje nu al de HELE tijd in mijn hoofd.
Veel plezier nog vandaag!
Ja, maar wel goed bij elkaar gezocht, netjes gezet en symmetrisch. Dat lukt me niet
Klopt
Oh jongens, ik zie eruit⊠ik zocht iets warms en mijn moeder had opeens nog allemaal nepbont:
Vind mijn ooglook nog best goed gelukt met de lippenstift haha
Nel Veerkamp feelings
Wel met mooie make-up en ik vind je bril ook vet
Mensen die niet kunnen/willen eten als ze brak zijn snap ik eeeeeecht niet.
Wat eten jullie meestal met carnaval of wat zijn de typische gerechten die in jouw woonplaats gegeten worden?
Ik ben gisteren de hele dag en nacht in de stad geweest en was echt super gezellig!
SPEK MET EI!
Friet
Pizza
Alles wat vettig is favo hier in de buurt is; KAPSALON VAN INSTANBUL!
Mijne ook trouwens.
Niets typisch maar meer het standaard âuitgaans-etenâ, döner, shoarma, pizza, of gewoon een frietje tussendoor. Er wordt gewoon hartstikke ongezond gegeten haha. Mensen hebben voor overdag/tussendoor vaak enorm veel eten bij zich, worstjes, kaasblokjes, zoutjes, om de dag door te komen. En spek met eier natuurlijk
Naast alles wat in vet gebakken wordt: worstenbroodjes! Dat vind ik echt carnavalseten. (En voor na de mis op kerstavond. Maar daar gaat t nu niet over haha).
Ik weet eigenlijk niet wat echt typisch is hier, maar er staat standaard een loempia kraam. Geloof dat zij erg goed draaien en is ook altijd gezellig en typisch carnaval de sfeer die daar dan hangt allemaal wachtend op een te dure snack. Verder is mijn eigen carnavals eten is toch echt kapsalon en als snack een belse sate
In België zijn dat volgens mij frieten en smoutebollen! Smoutebollen zijn jullie oliebollen, maar wij eten dat met meerdere stuks, kleinste pak is denk ik 9 stuks en dat eet je dan alleen op. Met bloemsuiker!
@TheOne mân oog valt mee haha, maar mijn pink daarin tegen is gekneusd denk ik. even vreten, kind wegbrengen en weer door
Yesassggg gefeliciteerd
Opgewarmde frieten uit de magnetron smaken best als je gezopen hebt
Zijn ze niet super kwebsjetig dan?
Vanavond nog ff en dan ben ik dr klaar mee!