- Rein van Duivenboden
- Michael Boogerd
- Saar Koningsberger
- Jessie Jazz Vuijk
- Juvat Westendorp
- Matsoe Matsoe
0 stemmers
0 stemmers
Haha ik was ook net een poll aan het maken, zat heel hard na te denken wie de tegenstander van Michael Boogerd was
Wel jammer want denk dat Jessie Jazz gaat winnen want ze is zo veel langer dan Saar, al wil ik liever dat Saar wint haha
Volgens mij is de techniek van Saar wel beter dus ik denk dat het nog spannend gaat worden.
Ik denk: Matsoe Matsoe, Michael Boogerd en Jessie Jazz.
Ik denk hetzelfde als @punaise, ik gun het Saar zeker en ze is ook best wel goed, maar ik denk dat ze het net gaat verliezen doordat ze een stuk kleiner is.
Die Rein ken ik niet, daarom ben ik voor Michael, maar jammer dat Dan Karaty niet meer meedoet!
En ik ben zeker weten voor Matsoe Matsoe, ik vind hem een leuk persoon, die Juvat ken ik ook niet.
Ik denk Saar (op techniek en conditie), Matsoe en dat andere gevecht geen idee wie er meedoen. Jammer van Dan idd
20 cm verschil wow haha, maar wel minimaal bereikvoordeel voor Jessie
Nahh ik vind het echt jammer dat Saar er überhaupt niet bijkomt, dat is toch sowieso geen eerlijk gevecht meer? Of neemt de jury dat wel mee in hun afweging?
Maar dit kan toch niet eerlijk zijn? Saar is super klein
Idd ze kan er bijna niet eens bij! Waarom zijn de vrouwen niet ingedeeld in licht en zwaargewicht? Of is dat nooit zo bij vrouwen?
't is echt niet eerlijk zo inderdaad want Saar komt niet eens in de buurt van haar hoofd.
Vind het echt jammer voor Saar
Echt oneerlijk ook inderdaad
Ik gunde het saar zo
Ik kan hier zo slecht tegen?? Is gewoon geen eerlijke strijd dit…
Haha ja same, voel ook echt zo’n soort van ‘huh hoe kan dit ooit zo werken vanuit het programma’ gevoel :’)
Respect voor michael sowieso
Jammer!! Die Juvat was net wat feller, waardoor Joey denk ik net niet de kansen kreeg die hij wilde.
Ik ben blij dat Juvat heeft gewonnen!