Bosschenaren unite

Dank jullie wel @safkina en @Depeche! Ik heb t doorgegeven.
Noble kende ze en was idd heeeel goed maar ook vrij duur. Maar ja go big or go home 🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲 (hahaha ik heb nog nooit een smilie zo vaak gebruikt als deze)

1 like

Noemme schijnt goed te zijn, moet er zelf ook nog eens bestellen of gaan eten

1 like

Haha wat onhandig dat de bibliotheek geen Bibliotheek meer heet. Ging googlen en dacht wtf is hu.s73 nou weer en waarom komt de bieb niet naar boven :’)

2 likes

Ok zin om deze weer ff tot leven te wekken! Wat zijn jullie favoriete (tijdelijke) terrassen?
Ik ben Bossche Brouwers fan en vind Zomerterras Zuid erg prettig. Verder nog nieuwsgierig naar de Waterkant en wat er bij 't Muntelbolwerk komt. Ook zin om te weten wat de Bossche Zomer weer gaat brengen :slight_smile:

Ik vind de terrassen van de Palm en ff Swanjee in de tuin van de Sint Jan ook heel cute.

Ja die heb ik vorig jaar gemist, wil ik dit jaar wel echt zitten. Want in tuin van de St Jan, hoe gaaf!

1 like

Waar kan ik ergens lekker Aziatisch eten in DB? Indonesisch, Thais maakt niet zoveel uit. Maar geen sushi. Dat heb ik wel ff gezien.

Uit eten of afhalen? In Empel zit een Thai die ik erg lekker vond, maar dat is wel alleen afhaal.

1 like

Nee uit eten. En bij voorkeur niet te ver uit het centrum. Want daar zijn we dan toch al.