Boer zoekt vrouw

Yesss vanavond weer toch? Heb al wat single vriendinnen opgetrommeld om lekker samen te kijken en commentaar te leveren vanavond :grin:

4 likes

@moderators mag de titel aangepast worden misschien? Jaartal eraf denk ik maar.

@Nescio :two_hearts:

1 like

Oh leuk, thanks voor de reminder!

Ben nu de voorstelaflevering aan het terugkijken want vergeet veel in al die maanden (nu inmiddels 5! maanden terug) en ben zo benieuwd wie er allemaal hebben geschreven. Vooral ook wat voor types zullen reageren op die boerin.

Vraag me trouwens af of er misschien iets speciaals is gebeurd waardoor er zoveel tijd tussen het voorstellen en de eerste aflevering zit.

Huh nee dat is toch logisch dat er zoveel tijd tussen zit. Na het voorstellen kunnen mensen gaan schrijven. Dus in die tussentijd moeten de brieven binnen komen en het hele seizoen nog opgenomen worden toch?

Voor mijn gevoel zat er bij voorgaande seizoenen nooit zoveel tijd tussen, maar misschien herinner ik me dat verkeerd. Ik dacht dat er maar max 2/3 maanden tussen het voorstellen en de laatste aflevering zat.

Welke 5 boeren denken jullie trouwens dat er door zijn? Ik gok op: Annemiek, Bastiaan, Jan, Geert en ik hoop Frans. Hebben we eigenlijk ooit eerder een homo boer in BzV gehad?

Jaaaa zowel mannelijke als vrouwelijke!

1 like

Ik zit er klaar voor!

1 like

Yesss ik ook! Hoop op een leuk seizoen

1 like

Geert heeft leuke briefschrijvers geloof ik!

Volgens mij zit er altijd wel een klein half jaar tussen, dus ik denk niet dat er wat bijzonders gebeurd is hoor!

Geert is lekker aan het oordelen op uiterlijk, pff

Jeuj gaan we weer!
Zou het gewoon aan de naam liggen? Geile Geert?

5 likes

Ah Andrea is lekker speciaal.

9 likes

Zou ze wel aansluiting vinden met de koeien dan?

2 likes

ooh wat een cringe dat filmpje

6 likes

Oké! Oké! Oké!

8 likes

Ach wat schattig

1 like

Ik kijk voor het eerst sinds een paar jaar weer! Heb de introductie gemist maar je merkt wel gauw weer hoe ze zijn.

Ben echt verbaasd dat Geert meer brieven heeft dan Johan

2 likes

Ja ik ook! Heb het voorstellen ook niet gezien maar vind Johan nu al zoveel liever en leuker overkomen

1 like

Ahhh die op mannen valt, zo schattig

5 likes