Yvonne: ‘Volgende week draait alles om de eerste indruk’
Mijn vriend, zonder op te kijken van zn laptop: ‘Because you never get a second chance for a first impression’
Trots
Echte boer zoekt vrouw kenner
Yvonne: ‘Volgende week draait alles om de eerste indruk’
Mijn vriend, zonder op te kijken van zn laptop: ‘Because you never get a second chance for a first impression’
Trots
Echte boer zoekt vrouw kenner
ik vond Geert Jan er zo bekend uitzien… toen ineens wist ik het… het is net John Wayne Gacy jr.
vs
Waarom is iedereen zo memable? Ben aan het terugkijken.
Iemand die weet waar deze boer op lijkt? Ik kom er maar niet op. Naar mijn idee een bondscoach of voetbaltrainer of nos analist. Dacht eerst Dick Ad.vocaat maar die is t niet…
Wijlen Johan Cruijff of zeg ik nu echt iets bizars.
Ik vind dat hij op een acteur lijkt. Die man die ooit in kinderen geen bezwaar zat.
Alfred vd Heuvel
Haye van der Heyden? Van Kinderen geen bezwaar.
Als ik mee zou doen zou ik het heerlijk vinden als iedereen een filmpje had gemaakt! Zou er best een paar dagen voor willen uittrekken om alles te bekijken ook. Het zegt namelijk zoveel meer over iemand dan brieven en foto’s, je ziet gelijk of het niets is ook
Op Twitter zei iemand Louis de Funès en daar vind ik hem eigenlijk ook wel op lijken.
Oh god die laatste boer, Willem. Weet niet of het netjes is om te zeggen, maar vroeg me wel af of hij in het spectrum zit. Heerlijk ongemakkelijk en recht voor zijn raap.
Ik vind John leuk en jammer dat hij niet wist gevolgd.
En die Geert Jan, wat een figuur, nu al :’)
Ik snap bij boer zoekt vrouw ook nooit dat die mannen zeggen “wauw dat ze dít zeggen over mij, echt bijzonder”. Eh het ligt er toch wel aan wie het zegt, en wat jij andersom van die vrouwen vindt? Geert Jan vond het nogal goed voor zijn ego geloof ik.
En dat al die briefschijfsters zowat de liefde verklaren in hun brief. Doe normaallll je hebt iemand alleen op tv gezien.
Oh ik keek altijd alles met m’n moeder maar nu kijk ik alleen en ik ga voortaan met jullie samen kijken haha het lijkt alsof het hier heel gezellig was
Ik heb het idee dat dit niet alle boeren waren?
Die webserie met Willem is nog meer cringe.
"hoe zie jij de toekomst met een vrouw op je erf? " “Ja een knuffel een zoen, wat maakt het uit, iets.” :’)
Goed dat ze het ondertitelen wel.
Hij fluistert constant damn. Vlotte meid die Rineke wel.
Edit: ahh en de webserie met Frans. Denk dat die laatste man waarmee hij in beeld is wel wat kan zijn. Zo jammer dat hij er niet inzit.
Ik keek vanmiddag terug met mn vriend en ben echt in janken uitgebarsten toen al die mannen zo binnen kwamen en iedereen gezellig ging borrelen en die boer totaal overdonderd was maar het toch echt leuk leek te vinden en aah zo lief echt een mega ugly cry erdoor
Zin in, de dates zijn m’n Fucking fave
Ik heb trouwens de vorige aflevering niet gezien, kan iemand een TL:DR geven van de 5 boeren?
Ongemakkelijk en we hebben een nieuwe geile geert
Ik ben echt super benieuwd, vind deze aflevering wel altijd het minst leuk.