Huh wat was dat nou van Remco?
Foei Remco, had zich wel aan de regeltjes moeten houden
Ja ik snapte het ook niet?
Vrouwen hadden al op social media contact gezocht en hij is daarop ingegaan misschien?Denk dat het dat is in ieder geval
Ja eerder waren er soms wel 800 brieven ofzo toch??
En remco, zouden die vrouwen dan op een andere manier al contact gezocht hebben ofzo?
Ja denk via social media idd. Wel stom van die vrouwen ook, stel nou dat hij wel was doorgegaan
Edit: oh die nu pas die post hierboven. Toch niet haha. Wel stom van hem hoor, terecht dat ze dan met hem stoppen
Ja, via social media ofzo. Er is dan een regel dat hij daar niet op in mag gaan.
Oh wat lullig zeg. Fijn dat het naar boven komt ook al had hij er niet bij gezeten, maartoch
Als ik dat bericht zo lees op de website lijkt het of hij ook niet op de reunie mag komen en zo. Doet me denken aan die man met een heel groot bedrijf in Duitsland die voor de logeerpartij al intensief contact had met 1 van de vrouwen en daar kwamen ze tijdens de opnames achter. Toen zijn ze ook radicaal gestopt.
Ja daar moest ik ook aan denken!
Richard die helemaal wild was van die vrouw en zij hoefde hem niet zo meer, dat was m toch?
Hebben jullie ook dat je stiekem heel benieuwd bent hoeveel mannen/vrouwen op jullie zouden schrijven? En bij welk aantal brieven je dan teleurgesteld zou zijn? :’)
Haha ja, maar ik denk dat ik super awkward over kom op tv dus daar gaat het al mis
Hahaha ik denk dat ik dan zou denken oh ik zit wel bij de top5 ik ben toch best leuk en dat ik dan met een heel zuur hoofd 3 brieven ontvang. Ik kan me echt niet voorstellen dat honderden mensen met me op date zullen willen, maar als ik er minder dan 10 kreeg zou ik dat best kut vinden.
Ja, Richard wilde gewoon snel schakelen, maar die vrouwen hoorden dat dit was gebeurd, omdat zij hem niet zo leuk meer vond. En toen werd het een oneerlijke wedstrijd.
Edit: nee ze hadden eigenlijk al een relatie lees ik net. Is uit het seizoen 2011. Relatie is in 2016 uitgegaan.
Ik vond Remco zo leuk overkomen haha, jammer!
Angela de Jong heeft nu al een artikel gepubliceerd:
https://www.ad.nl/show/oh-nee-boer-remco-doet-een-richardje~a6b3dfd4/
Ja dat was Richard ofzo? Dat was ook zo’n verhaal toen! Weet ook nog hoe hij eruit ziet omdat ik t zo’n opvallende man en opmerkelijk verhaal vond haha
Edit: ja Richard dus haha
Ik vind Marnix ook totaal niet sympathiek overkomen tot nu toe! Ook dat hij totáál geen “paardenmeisje” wilde, omdat hij dan “op een gedeelde eerste plek zou staan”. Hallo, hij leeft toch ook voor z’n stieren?! Daar doet hij toch ook alles voor? Hij heeft er zelfs z’n bedrijf van gemaakt! Echt zo’n stomme uitspraak vond ik dat!
Maar misschien krijgen we nog een andere kant van hem te zien. Ben benieuwd