Blij dierproefvrij!

Ja en dove is een van de weinige deo’s waar ik wel tegen kan. Dus zit echt even in twijfel momenteel :sweat_smile:

1 like

Ja klopt, maar dat inderdaad met zo veel merken, zelfs bij The Body Shop. Volgens mij zijn er maar weinig onafhankelijke merken.

1 like

Ik ben op zoek naar een lekkere dierproefvrije tandpasta (voor gevoelige tanden het liefst). Iemand tips? Heb enkele op het oog maar ze zijn best prijzig, wil geen miskoop doen

Ik ben nog steeds op zoek naar een goede droogshampoo die dierproefvrij is. Ik gebruikte altijd Batiste maar die zijn toch niet dierproefvrij dacht ik. En Colab ben ik niet tevreden over…

Bij Holland & barret hebben ze best veel dierproefvrije tandpasta. Heb ze zelf nog niet geprobeerd, maar als mijn Colgate eindelijk op is wil ik die gaan testen.

1 like

Himalaya-Sparkly-White-Tandpasta

Dit is m’n lievelings! Een frisse smaak, maar niet te heftig. Colgate vind ik bijvoorbeeld te scherp nu. Ik koop het altijd bij G&W gezondheidswinkels, maar je kunt het ook online bestellen.

1 like

Bedankt voor de tip!

Oeps ik bedoel Sparkly White! Ik zal het plaatje even aanpassen

1 like

Ik gebruik deze:

Heel fijn vind ik hem en geen witte waas.

1 like

Mijn huid is heel droog en ik gebruikte altijd Remederm van Louis Widmer, maar daar krijg ik nu ineens uitslag van. Ik vond in de Etos een serum van eigen merk en een creme van Nø No Make-up. Ze zeggen zelf dierproefvrij te zijn en het moederbedrijf komt uit Duitsland. Ik kan nergens vinden of ze écht dierproefvrij zijn. Ik heb de gok maar genomen (verder was er niet zoveel soeps), maar vroeg me af of iemand van jullie misschien ervaring heeft met dit merk en weet of ze echt dierproefvrij zijn.

Over de creme zelf: Heb hem net voor het eerst gebruikt en hij prikt een beetje. Meestal vind ik dat direct geen goed teken, maar mijn huid voelt nu heel soepel zonder vet te zijn. Dus tot zover positief :smiley: