Ik ben de laatste tijd even helemaal los gegaan qua films.
Lazarro Felice: Hele mooie Italiaanse film. Zeker een aanrader. Was wel even vlak na de film helemaal de weg kwijt haha, bij deze film moest ik het even allemaal laten bezinken.
Green Book: Super fijne en toegankelijke film. Zag pas later dat de Italiaanse man door Viggo Mortensen wordt gespeeld. Hij speelt echt goed!
Mid 90s: een hele andere film, maar vond hem ook zeker vet. Al was ik niet helemaal in de stemming voor deze film. Komt misschien doordat ik eerder Minding the Gap heb gezien, daar deed deze film me heel erg aan denken. Wel super leuke muziek, ga even op spotify spieken of er ergens een lijst is te vinden.
At Eternity’s Gate: Deze film wilde ik al langer zien. Wel hele vette beelden. Acteur die Vincent speelt is eigenlijk veel ouder dan Vincent echt was maar hij speelde goed. Al kan Vincent van Gogh me nog steeds niet helemaal bekoren, maar dat is mijn persoonlijke smaak.
Pfoe, ben nu even filmmoe haha. Na jullie reacties wil ik ook graag naar Us. Maar dat kan ook over een week of twee