Zijn deze mensen halverwege een verbouwing gestopt ofzo?
Alsof ze halverwege de verbouwing dachten fuck it en toen alle meubels er maar in hebben gegooid
Ik denk dat het geld op was. Er zit ook een kraan voor een bad, maar geen bad.
Ik denk eerder dat die makelaar die meubels erin heeft gezet om een idee te geven wat kan?
Maar anders heel vreemd om zo te leven
John Williams moest nog komen met help mijn man is klusser
Oooh volgens mij zou dit (met heel veel werk) zo mooi kunnen zijn. Echt raar hoe het deels een puinzooi is en deels gewoon normaal bewoond lijkt te worden. Misschien woont er iemand antikraak in of zo?
Het lijken me niet echt makelaarsmeubels, waar haalt een makelaar zoân gigantische witte leren bank vandaan? Meestal zetten ze dan van die dozen-meubels neer, als ze het al doen.
Lijkt mij echt een gevalletje âhelp mijn man is klusserâ, denken dat je meer kan dan je eigenlijk kan, geen overzicht over wat je wanneer moet doen, geen geld (meer) en dan maar vanalles van marktplaats in je huis bouwen, uit je oude huis moeten en dus intrekken in een huis dat niet klaar is en dan ook nooit meer komt want wanneer ga je nou boven het bed waar je in slaapt stuccen, etc.
Daarnaast vind ik alles wat wel af is ook echt vreselijk lelijk, niks past bij elkaar (verschillende kranen in de badkamer, verschillende tegels op de vloer), dus of ze hebben echt geen smaak, of ze hebben echt geen geld en hebben maar alles wat ze gratis konden krijgen bij elkaar gegooid.
Wel een superleuk huis als je er een paar maanden echt moeite insteekt!
https://www.funda.nl/koop/rotterdam/huis-41513558-s-gravenweg-532/
Wel belangrijk om voor dat geld te weten dat de kraan het ook echt doet
Dat is echt vaak op funda fotoâs dat kranen aanstaan op de foto.
Is wel een Quooker, daarom is het huis zo duur
Geen funda maar je kan met zân alle dus een kasteel kopen in Frankrijk. en dit is wel een bijzonder huis.
Haha, ik zie zoân vergadering al helemaal voor me met 20.000 man in teams ofzo.
De ruim 20.000 eigenaren mogen de rest van hun leven altijd gratis het kasteel binnen. Bovendien beslissen ze mee over de financiĂ«n, de renovatie en over welke werkzaamheden prioriteit hebben. âWe hebben elk jaar een aandeelhoudersvergaderingâ, zegt Delaume van Dartagnans. âWij doen dan voorstellen en daar wordt door alle eigenaren over gestemd.â
Wel heel mooi kasteel!
Wtf alles
Ik maak me ineens een stuk minder zorgen om het verkoopklaar maken van onze woningâŠ
Ahaha ja idd alles Alleen de salontafel viel me pas voor t posten op
Gadverdamme dat raak je toch aan de straatstenen niet kwijt zoân huis
425.000 euro ook. Voor muren en een dak mits die in goede staat zijn. De rest moet je allemaal slopen en opnieuw doen. Kan me namelijk niet voorstellen dat er ook maar iemand is die denkt ja, helemaal mijn smaak
Vind 4 ton voor de regio nog best oké, zelfs voor een woning die je waarschijnlijk helemaal gaat strippen. Misschien gaan we deze over een jaar zien op fundamakeovers voor 6-7 ton.
Ja nee ik hoef het ook niet (en het is heel ver uit het centrum, je kan beter in Noord, Diemen of Duivendrecht gaan wonen als je daar om gaat) maar er zullen heus gekken het er voor geven