Love it. Gedateerd Chinees restaurant meets woonwagen meets Las Vegas. Die witte sportwagen in de garage, de kroeg en die wanstaltige beeldencollectie in de tuin zijn mn favoriete onderdelen
Ja maar je kan wel je eigen eten gaan verbouwen!! Scheelt weer in de centjes.
Dat heb je ook nodig, want je houdt geen cent over
â- Woonoppervlak van maar liefst 33 mÂČâ
Imposant appartement mijn god, 33 m2
Voor een half miljoen???
Nou bekijk het positief, dankzij climate change kan je iig ook je eigen avocados verbouwen!
Het is een zeer interessante appartement voor iemand die graag zijn eigen groente en fruit zelf wil kweken, met een grote tuin kan je een groen gezonde leven lijden zonder bestuivingen te gebruiken in je eigen kweek tuin. te inspiratie hebben we ook een foto toegevoegd voor een relax suggestie
Edit wat is deze tekst ook đ„Čđ zonder bestuivingen te gebruiken???
âkan je een groen gezonde leven lijden zonder bestuivingen te gebruiken in je eigen kweek tuin.â
Leuke spelfout
Goede vereniging van eigenaren ook. Je bijdrage is 1 euro per maand en ze zijn niet ingeschreven bij de kvk (wat wel verplicht is). Wat een drama in de huizenmarkt, als dit ook nog daadwerkelijk verkocht gaat worden voor een half miljoen
Die tekst staat sowieso bol van de taalfouten . Lekker professioneel.
Hahaha wat erg, statige Amsterdamse straatweg ook
Je moet letterlijk over je bed heen lopen omdat je slaapkamer 2 meter breed is, als dit al imposant is
Heerlijk in alle rust moestuinieren onder de rumoer van de autoâs
âDe statige Amsterdamsestraatwegâ
Ondertussen op de Amsterdamsestraatweg:
https://www.ad.nl/utrecht/amsterdamsestraatweg-broeinest-van-criminaliteit-en-toch-laat-utrecht-nu-de-verplichte-sluittijden-los~a415d6c1/
Zo aftands van binnen, maar dan wel even een zwarte stalen deur!
Ik ga mijn kelder denk ik te koop zetten als ik dit zo zie
vind vooral de prijs imposant.
en het aantal spelfouten in de text.
Dit lijkt me de droom voor velen: een Tiny house mét genoeg grond om je eigen plantjes te verbouwen midden in de stad!
Voor 475.000? Wel al 119 keer bewaard, je zou zomaar eens gelijk kunnen hebben.
Ik heb even een bliksem-onderzoek gedaan en de bouw van een Tinyhouse ligt tussen de 20 en 100k. En dan heb je nog grond nodig, wat het duurste is. Dus voor zoân stukje grond in Utrecht (locatie, locatie, locatie) betaal je dan ongeveer 375k. Volgens mij dan wel schappelijk.
Maar alsnog idioot natuurlijk.