Bijzondere huizen op Funda

Als je dit koopt voor die prijs. Koop je dan de bestemming of ook de verbouwing al? Ik heb hier niet echt ervaring mee.

Als de verbouwing erbij inzat was het een lekkere deal wel, maar helaas. Je koopt een ruïne en krijgt er gratis :sparkles:inspiratie :sparkles: bij voor hoe je het eventueel kan opknappen.

Maar als je nieuwbouw koopt, koop je wel al ‘het plaatje’ hoor het verkoopbedrag toch? :sweat_smile:

Deze bouwval met inspiratie laat ik aan me voorbij gaan

1 like

Ik moest hier wel om lachen:

https://www.funda.nl/koop/leiden/huis-41320154-gardeniadal-19/

‘Kleurrijk’, ja dat kun je wel zeggen ja…

7 likes

Ik krijg al hoofdpersoon als ik naar de foto’s kijk. Laat staan dat je in deze ontplofte kleurpotlodendoos woont.

3 likes

Ik vind dit er best gezellig uitzien haha

6 likes

Je zou denken dat er een kinderdagverblijf of scouting in huisvestte haha

2 likes

ik word hier echt fysiek onpasselijk van

4 likes

Zo scouting vibes! Alleen toegestaan tijdens de bezichtiging met zo’n sjaaltje.

1 like

Je kunt precies zien waar ze zich begonnen te realiseren dat het echt een superslecht idee was om alles zo te verven:

26 likes

Poeh wat een werk ook!

1 like

Iemand interesse in dit bescheiden optrekje in Los Angeles? 277 Saint Pierre Rd, Los Angeles, CA 90077 | MLS #20563540 | Zillow

Ik vind het heerlijk om op de Zillow en Rightmove te neuzen🤣 Ik typ gewoon een random stadje in en kijk dan wat er wordt aangeboden.

10 likes

haha Jezus ik vind deze stijl altijd zoooo hysterisch

3 likes

Oh heerlijk. Ik heb mn droomhuis ook al gevonden, ten noorden van Vancouver. Zo mooi aan t water. Maar prijskaartje van 11 miljoen zal ik nooit kunnen betalen :sob:

3 likes

Hahaha, toch geen wauw-gevoel?

Deze is ook nog leuk te bekijken. Alsof je je op Bali waant. En een opdracht: na hoe lang spotte je de reuze paprika’s?

https://www.funda.nl/koop/leiden/appartement-87771593-burggravenlaan-210/

4 likes

Wat een hel om schoon te maken die douche

13 likes

Hahahaah wat is dit dan??

Lijkt alsof alle poep uit het toilet omhoog gespoten is op de muren.

18 likes

Als ik die gevulde borrelplank erbij krijg dan koop ik het

2 likes

Dat was zeker gedaan door deze jongelui.

1 like