Haha ja lijm denk ik en net alsof ze ipv behang gele a4’tjes hebben gebruikt xd
Kennen jullie dit account al? Fundasfinest blijft favoriet, maar deze is ook leuk!
Wat fantastisch dit, dank voor de tip!
Al die keukens zijn zo sfeerloos.
En de gang van deze https://www.instagram.com/p/CBG2BruFW7R/?igshid=uuhea7pvmkdx
Zo’n mooie vloer, trapwerk en originele muurafwerking. Allemaal weg, zonde .
Thanks voor de tip! Ik vind before en afters super leuk
( ook als ze niet allemaal zo geslaagd zijn, hahaha)
Door dit heb ik echt een hekel gekregen aan visgraatvloer. Vooral met die zwarte stalen deuren/wanden met ramen. Moeten alle huizen er hetzelfde uitzien ofzo?
Wij willen een stalen zwarte deur - geen visgraat - maar voel me nu sinds dit account heel schuldig
Dat hele huis is in de jaren ‘70 al vernaggeld, daar was weinig origineels meer aan, die vloer, dat ijzerwerk aan de trap, die structuurstuc en al die schrootjes zijn echt niet uit de jaren ‘30. Een paar deuren verder hebben ze nog wel de originele gang met terrazzo vloer en houten lambrisering. Ik heb ook niks met dat hele standaard interieur dat nu overal ingeplempt wordt, maar de jaren ‘70-renovatie van een jaren ‘30-huis terugdraaien kan ik alleen maar toejuichen.
Ik vind dit heel tof ingericht, het ziet er wel uit als Mr. Grey will see you here
Hahaha ja dat is echt het standaard 2019/2020 hipster huis geworden. Zo saai, zo eentonig, zo 13 in een dozijn.
Sorry voor iedereen die het al heeft / nog van plan was.
Thanks captain obvious.
Maar die vloer is echt prachtig!
Ik heb zelf ook zwarte kranen en een zwarte keuken in mijn huis geplaatst (ik vind dat het bij ons wat minder inspiratieloos is dan geheel standaard, maar het blijft wel een trend-keuze), omdat ik het zelf prachtig vindt. Misschien vindt de volgende koper van mijn huis het niks, maar die kan net zo goed chroom en hoogglans wit niks aan vinden en dan moet ik nog wel 10 jaar tegen dingen aan kijken die ik zelf niet mooi vind. Ik denk dat vrijwel elke badkamer of keukenkeuze die je maakt over 15 jaar niet meer ‘up-to-date’ is, er is niks wat totaal tijdloos is.
Wij zijn nu aan het verbouwen en ik kom er achter dat ik dus echt geen eigen smaak heb Echt geen idee wat ik zelf mooi vind dus dan maar doen wat iedereen nu doet
Ik denk inderdaad ook dat een tijdloze keuken of badkamer een illusie is. Of hij moet super basic zijn. Maar ik vind het wel opvallend dat de trend nu zo donker is, vooral omdat in veel Nederlandse huizen een zwarte keuken en grote zwarte stalen deuren niet per se de mooiste keuze zijn voor de (beperkte) ruimte
Wel heel leuk account @Blush. Beetje flip that house/homes under the hammer in fotovorm, love dat soort programma’s
Nu heb ik zin in smarties.
Dan mag je wel een schoonmaakster in dienst hebben die alle ramen binnen en buiten voor je lapt, jeeeetje.
Als je €13.000 in de maand aan hypotheek kan aftikken moet een schoonmaakster er ook wel van af kunnen
Ik kan me gewoon precies het type voorstellen dat hier woont