Doet me denken aan de vroegere inrichting van een oom en tante. Uit de procinciale klei gegroeide chique. Zoals die radiatoren, omg. Brrr.
Ik kan de entree/hal ook echt niet aanzien
Energielabel G en plafondhoogte van 3.70 meter.
@KipTokTok ik betwijfel of je mag verbouwen, baseer ik eigenlijk op maar 1 ervaring van iemand lang geledenā¦ Maar toch
Huis in Amsterdam gevonden via #funda
https://www.funda.nl/koop/amsterdam/appartement-41688136-korte-geuzenstraat-700-705/
Omg hahahah dit spant echt de kroon.
Is dit een grap
Huh maar hoe werkt dat als je alleen een kamer koopt? Nooit geweten dat dat kon joh. Wat bizar.
Hahahahaha 125000 euro voor 10 m2, met (jawel) een eigen wasbak. Zozo!
En een VvE bijdrage van 158 per maand omg
Het ergste is dat de maandlasten veel lager zijn dan als je gewoon een kamer huurt. De tering he.
Rijke pappies van de Luz.ac kiddos natuurlijk. Staat zelfs in de tekst (niet de school specifiek haha).
Jezus dit moet echt verboden worden
Je moet toch lachend achter je pc zitten als je bij een kamer van 10m2 āeen heerlijke kamerā typt
Maar ook al die A4tjes die in de keuken en toilet hangenā¦ gezelligā¦
Hahahahaha ā Zoekt u voor uw zoon of dochter een kamer en lukt dat niet? Misschien is dit een oplossing? ā
https://www.funda.nl/koop/utrecht/appartement-41646044-jacob-van-der-borchstraat-74-b/
170.000 voor 24m2 in tuinwijk Utrecht. 7500 euro per m2 in een buitenwijk. Drie jaar geleden kon je drie keer zo groot kopen voor dat bedrag, gerenoveerd in Kanaleneiland (niet bepaald de droomwijk, wel Utrecht). Deze woningmarkt is zo fucked up.
Zelfs in die sfeerbeelden wisten ze hier niks van te maken. Je bank direct naast het aanrecht en daarnaast direct het bed.
Er staat in de beschrijving dat er een clausule in de koopovereenkomst staat dat de verkoper er nooit zelf heeft gewoond. Oftewel: huisje opkopen, wat centjes er in proppen en voor veel meer geld doorverkopenā¦ verpest de markt zo erg.
Er is blijkbaar ook nog geen VvE opgesteld, dus je mag bidden dat je geen kosten krijgt aan gemeenschappelijke zaken
Bah, waarschijnlijk zelfs: huisje opkopen, splitsen in twee/drie, huisje weer verkopen. Echt walgelijk.
In Beerta staan twee aan elkaar gelijmde huizen:
En hoezo lijkt dit een ranzig upskirtshot van de Eiffeltoren? Staat iets verderop in Winschoten
Is dit een ding ofzo? In Blijham wederom een foto van de Eiffeltoren haha:
Dit huis in Hoogezand kunnen mijn ogen niet eens registreren:
Ja klopt inderdaad! Ik heb wel selectief een foto gekozen haha. Ik verbaas me altijd weer over de prijzen in het noorden, want voor het huis in Hoogezand zou hier in het zuiden denk ik ongeveer het dubbele worden gevraagd.
Sterker nog, bij mij in de straat (in een piepklein stadje) staat een huis dat drie keer zo klein is en bijna een halve ton kost
Klopt, we hebben hier zeker troosteloze dorpen haha. Het dorp waar ik vandaan kom durf ik hier niet eens te delen. Maar gemiddeld liggen de prijzen in Brabant gewoon een stuk hoger dan in Friesland en Groningen. Vorig jaar is die kloof zelfs gegroeid helaas
En lekker bevingsgevaar erbijā¦
Ooooh van die boerderij kun je wel echt iets gaafs maken als je nog ān ton ofzo investeert!
Mooi hoe ik bij alles zo dicht in de buurt woon en dat jij (die in het Zuiden woont) het dan deelt.
Het huis in Hoogezand was ik altijd al benieuwd na. Talloze keren bij langs gefietst. Vond het altijd zoān random voorgevel hebben in vergelijking met de rest van de huizen.