Haha ja.
Het is echt een bijzonder huis
Haha die plattegrond ook! Vijf verdiepingen âhalâ
Je zou maar dronken thuis komen en helemaal naar boven moeten. Zou het niet eens proberen geloof ik
Hahahaha oh jeetje
Ik heb hier letterlijk achter gewoond en snap niet waarom dit zoveel kost, de locatie is een en al ghetto
Wat dacht je van verhuizen en je boodschappen omg
Hahahah ik moest ook lachen om dit soort van scheve hoofd, of zou het aan de foto liggenâŠ
Jemig, wat een wansmaak
Een vercrackte tony montana?
Haha nou idd. Ik vind het hele huis een beetje kampstijl? Met die foto van montana denk ik meteen dat de eigenaar/verkoper van dit pand ook op die manier zn geld verdiende ofzo
Weet niet of ik deze al gedeeld heb.
Maar die keuken is echt een pareltje. Vooral die opbergmogelijkheden.
Oja, ik noemde het ook wel de rukbunker.
https://www.funda.nl/koop/huizen/huis-86646021-ijzeren-veldweg-3/
Haha love die glijbaan. Zit je lekker tv te kijken, komt er opeens iemand afroetsjen
Blijft een vaag huis!
Paar dagen terug stond er nog prijs op aanvraag bij en inmiddels is die 2.75 miljoen.
Al kreeg ik geld toe, zou ik er niet gaan wonen.
wat mij gelijk opvalt is de spelfout in de eerste regel. âenglisch text belowâ heftig. en in de engelse tekst staat dat dit het perfecte huis voor een student. VOOR 255.000 EURO. VOOR EEN STUDENT. echt doe even hahaha. en dan heb je nog niet eens een slaapkamer. maar je kan er wel een muurtje bouwen zeggen ze. uhuh tuurlijk
Dit is echt mân grootste nachtmerrie huis qua stijl. Zo gek dat het zo lelijk en sfeerloos is want ze hebben het wel geprobeerd⊠met die kleurtjes en behangetjes enzo.
Waar zit m nou in dat het allemaal net niet is
Oh! Het kwam me al bekend voor, maar dit huis staat ook op Netflix (The Worldâs Most Extraordinary Homes dacht ik) voor de liefhebber haha. Vond het volgens mij wel een leuke afleveringđ€
https://www.funda.nl/koop/amsterdam/huis-40161113-kervelplantsoen-27/
Vooral het aantal bedden op 1 kamer en de hoeveel fanta/cola is verbazingwekkend.
En die scheve salon tafel
Wat is ook met die willekeurige foto van de lucht
Beetje Alice in Wonderland vibe, maar dan verkeerd ofzo. Die keuken inderdaad⊠Vaag