Bijzondere huizen op Funda

Voor de hypotheek van zo’n huis als dit moet je ongeveer €300.000/jaar in totaal binnenhalen, de top 10% beste verdieners van Nederland verdienen gemiddeld €100.000/jaar, dus je moet met z’n tweeën allebei hoog in de top-10 zitten.
Maar ongeveer 1 op de zeg 20-30 gezinnen (met volwassenen die inkomen uit werk krijgen) in Nederland zou dit in theorie kunnen betalen, als je er zoveel van je maandelijkse inkomen voor over hebt.

1 like

Interessant om te weten wel, dank voor je reactie.
€ 300000 per jaar holy shit. En als ik net goed gegoogeld heb heb je dan een hypotheek van 4 á 5000 per maand :crazy_face:

Maarja, dan is je inkomen ook weer €22.000/maand, dan valt het relatief misschien wel weer mee :stuck_out_tongue:

4 likes

Hahaha ik zit hardop te lachen!

Dit huis is al verkocht geloof ik maar ik zag een tijd geleden deze foto. Ik moest lachen om de butler die erin is geshopt:

15 likes

Lol deze woning is onlangs gerenoveerd. https://www.funda.nl/koop/utrecht/appartement-40320783-adelaarstraat-72/ Ziet eruit alsof ze halverwege gestopt zijn. De keuken is ook lekker onpraktisch en voor een deur geplaatst.

8 likes

Vind de keuken ook vet onlogisch gaan en dan dat andere blok zo de hoek om. Snap die keus echt niet

3 likes

Dankjewel!
Niet dat ik al miljoenen foto’s heb geplaatst maar ik heb elke keer met tinypic zitten klooien. Voor niks! :joy:

2 likes

Wat een hell hole is dat zeg, mijn hemel.

Leuke tuin ook

9 likes

Ik vermoed dat er een rekenfout is gemaakt en dat die kastenwand nog tegen die nieuwe wand had aan gemoeten maar dat dat schijnbaar toch niet ging passen. Of het is gewoon een 2e hands keuken die ze er in hebben gezet…

3 likes

En je moet ook bijzondere capriolen uithalen om er te komen. Even door het raampje springen

5 likes

Hahahha heh?! Die keuken. Ik krijg hier echt een error van :rofl:

2 likes

onlangs gerenoveerd? mijn god haha. Ok je woont dan wel echt op een leuke locatie in Utrecht, maar om hier bijna 4 ton voor te betalen en dan ook nog eens alles te moeten verbouwen (+ die keuken eruit slopen)…

2 likes

Bij mijn ouders in de buurt staat een huis wat ik echt spectaculair lelijk vind.
Heb me altijd al afgevraagd hoe het er binnen uitziet . Heb nu eindelijk Mn antwoord

https://www.funda.nl/koop/drachten/huis-40320565-stationsweg-59-c/?fbclid=IwAR09OU7v6X1x8wHHIyT_a8aVqkuLsiKgGGBYQH1UyIw4Nl--5Hfm-nB1iSQ

20 likes

Woont/woonde ook een hele rare vent in dat huis .

Lekker dompelbadje voor senioren

1 like

Hahhah wauw… wat lelijk zeg :rofl:.
Blendt wel mooi in de wijk. Valt bijna niet op.

Nee maar serieus, wie zou dit kopen :scream:

wauw hier zijn echt vreemde compromissen gesloten, jaren 80 design van buiten camperstyle van binnen.

5 likes

Ik begrijp die achterste slaapkamer ook niet, hoe kom je daar? Met de plattegrond lijkt het alsof je buitenom moet, of zie ik dat verkeerd hahah

https://www.funda.nl/koop/heerlen/huis-40329172-roebroekweg-20/

Check vooral de tuin :sweat_smile:
Zou er niet echt op m’n gemak kunnen barbecueën

10 likes