In het kader van ‘lekker excentriek’: ik zet mijn tv gewoon op een ezel.
Aan de ene kant denk ik, ja unieke en creatieve oplossing. Maar aan de andere kant denk ik, doe even normaal
Haha nog een pareltje, sorry voor de spam, ben rondje Funda aan het doen in m’n stad.
“ja Sjohn, laten we alles mooi zwart wit doen.”
“Okee is goed, maar waar zetten we de tv neer?”
“Ah, zet maar voor het raam, hoeven toch niet naar buiten te kijken”
Mooie vloekende keuken erbij.
Laten we het hier maar niet over hebben (wel leuk voor het contrast bij de woonkamer)
En aan 1 schotel heeft niemand genoeg.
https://www.funda.nl/koop/amsterdam/appartement-40286990-pontsteiger-168/
Penthouse van 8 miljoen euro in Amsterdam.
Wauw prachtig! Ben wel benieuwd voor hoeveel dit nou verkocht gaat worden. De markt is natuurlijk enorm snel tegenwoordig, maar sinds al die klachten betreft geluidsisolatie in dit pand kan ik me ook voorstellen dat het toch lastig te verkopen is.
@Newblood @Koekwaus Maar die inrichting is fake? Haha ik ben er echt van in de war want het leek heel echt
Wow, dit was me dus echt niet opgevallen.
Als je de link opent, dan zie je het uiteindelijk wel, maar het ziet er inderdaad vrij realistisch uit
Ik vind deze ook wel bijzonder. Die keuken doet me aan een televisie studio denken, van een of ander kookprogramma. En in een van de slaapkamers loopt een van de palen door het bed???
https://www.funda.nl/koop/amsterdam/huis-40526173-lijnbaansgracht-92/
Ik vraag me ook af of er ooit iemand heeft gewoond of dat het puur ter investering gekocht en verkocht wordt. Zeker als de inrichting nep is.
Puur als investering. De eerste eigenaar Won Yip heeft destijds dit als duurste appartement van Amsterdam gekocht. De gehele verdieping was één woning, hij heeft via een slinkse wijze 4 appartement rechten erop gekregen om zo weer veel geld aan te kunnen verdienen. Nu maakt iemand anders weer miljoenen winst erop.
“Zo’n prachtig huis, je zou verwachten dat de kopers niet kunnen wachten om er te gaan wonen. Maar de werkelijkheid is anders. Niet het uitzicht, maar het rendement lijkt de meest aantrekkelijke factor van dit penthouse. Het is niet of nauwelijks bewoond, maar staat nu al voor de tweede keer in de verkoop. Ondernemer Adriaan Mol, oprichter van het succesvolle Amsterdamse bedrijf Messagebird, kocht dit pand voor 4,2 miljoen euro van horeca-ondernemer Won Yip. Nu staat het te koop voor bijna het dubbele.”
En een eettafel is ook een overbodige luxe blijkbaar?
Ik wil trouwens wel die spiegel uit de groene badkamer
Ik vind dit leuk! hahahaha
zag het laatst bij een housetour door het huis van Jessica Alba op youtube. haar huis is ook zo leuk ingericht
het blijft me verbazen dat mensen zulke dure huizen kunnen kopen en dan toch voor een simpel goedkoop badkamermeubel kiezen
Wat voor badkamermeubel zou jij kiezen? Ik was er een paar maanden geleden naar op zoek, maar alles wat je in een winkel kan kiezen is van fineer, of €3000, of allebei
Uiteindelijk hebben wij een eikenhouten hangende kast op maat laten maken (voor niet eens zoveel geld), maar als je niet van hout houdt kom je toch wel op dit soort dingen uit.
ik ben sowieso bevooroordeeld en verrot met de budgetten waar ik mee werk hoor. Maar als ik naar dat appartement kijk snap ik het oprecht niet wat er met de badkamers gebeurd is op basis van het vele dure italiaans design meubilair. Enerzijds is er dan wel nog het argument dat die badkamer niet heel recent is (pak 10 a 15 jaar oud) maar ik zou ten eerste al die zwevende kast minder hoog maken, dat je meer voelt dat dit daadwerkelijk iets zwevends is, bij het gene dat er nu hangt kan de poetsvrouw waarschijnlijk niet eens stofzuigen onder dat ding (ik teken meestal 30 van de grond, lade van 40 en lade van 20). Als de klant te overtuigen zou zijn om slechts één douche te plaatsen in de badkamer zou ik deze tegen de zijwand zetten en de kast door laten lopen. In dat geval zouden de volledige kast wel waterbestendig moeten zijn al mag dat geen probleem zijn watervaste mdf+laminaat voor de binnenzijde en eerder iets van Corian of natuursteen aan de buitenzijde. Een iets verfijndere kraan erbij en heel die badkamer gaat veel meer uitstraling en bepaalde vormvan verfijning hebben. Ik zou zelf die spiegelkast ook wegsmijten en vervangen door een vast spiegelvlak waar LED boven en onder kan schijnen. Die nis van het plafond kan ook gebuikt worden voor algemeen LED verlichting in combinatie met de ventilatierooster.
Qua badkamermeubel in het algemeen ben ik sowieso wel voor maatwerk, je betaalt iets meer maar daar krijg je dan ook weer meer voor terug, ik heb al veel meubels op beurzen gezien en ik vind het eigenlijk altijd schraal van afwerking en detaillering, zelfs bij dure fabrikanten als Antonio Lupi. Meer dan bij een keuken. Maatwerk kan ook met gemak in andere materialen natuurlijk, een witte soft touch laminaat gaat rond dezelfde prijs als hout/fineer liggen maar is fenomenaal in onderhoud gevoel. Fineer in de badkamer zou ik trouwens geen probleem in zien, zoek gewoon naar een meubelmaker die dikfineer gebruikt (1,5mm ipv. 0,6mm), zo worden ook véél tafels gemaakt.
tl;dr eigenlijk heb ik geen antwoord voor je, ik ben deze week nog bezig geweest aan een badkamer waar het meubel rond de €6000 gaat kosten
https://www.ad.nl/wonen/twitter-giert-om-huis-van-negen-ton-met-bad-in-woonkamer~a68e3f11/
Een badkuip zo midden in je woonkamer voorzien van dolfijnenstickers.
Voor 9 ton ?!?!
Een bad in de huiskamer kost schijnbaar heel wat. Maar de prijzen zijn daar gewoon altijd om van te janken.