Bijzondere huizen op Funda

Maar hij heeft aan de voorzijde én de achterzijde ook geen ramen. Voorkant is een garage en kamers achter hebben alleen zo’n lichtkoepel in het plafond.

Er staat een chinees restaurant te koop!

Kopen kopen kopen
https://www.funda.nl/koop/hoensbroek/huis-40134892-heisterberg-3/

5 likes

Hahaha ja ik moest echt lachen om die ‘kinderkamer’. Zo sfeerloos

Die leegte! Zo weinig kleur! En vooral… dat bed zo tegen de muur!!

12 likes

Sittard… zometeen krijg ik nog heimwee

1 like

Noo dat moeten we niet hebben!

1 like

Ik denk dat influencers hier een huis hebben gekocht.

Haha die verjaardagsvlaggen, Dismaland van Banksy vibes

3 likes

Al die Chinese restaurants zien er zo uit voor mij gevoel. Ik krijg altijd helemaal kriebels als ik daar 1x per jaar iets haal en ben dan weer voor een jaar genezen.

2 likes

En dit is zijn nieuwe huis https://www.funda.nl/koop/verkocht/amsterdam/appartement-40800074-prinsengracht-785/

Volgens AndC

2 likes

Hahaha, kind is vast makkelijk overprikkeld dan. Wauw

Haha ik vind zo’n buitenkant ook echt mooi en ik houd ook echt wel van modern maar dan wel waar geleefd wordt, met veel kleur enzo… Dit is echt zo zo steriel binnen. Vind het ook echt heel erg zielig als dat een kinderkamer is.

Sowieso, dan bouw je zo’n enorm huis voor jezelf, heb je maar 1 badkamer en 3 (kleine) slaapkamers? En de keuken in de huiskamer? Ik vind het echt niet zo groot. Denk dat een ruime twee-onder-een-kapwoning meer bruikbare leefruimte heeft eigenlijk (of zo’n villa als Mascha’s)

Hahhaa die auto die daar zo met lichten aan en al staat te pronken. zet dan iig een Mercedes ofzo neer voor de show

2 likes

ALS JE ALLES IN HOOFDLETTERS SCHRIJFT, ZAL HET DAN BETER VERKOPEN?

Ik snap die woning, op de eerste foto’s is het weer zo’n donker hol. En boven is niks ingericht, wat is daar dan de bedoeling van?

4 likes

jammer van de detaillering, ik blijf me verbazen over hoe slordig zulke dure projecten zijn puur omdat de winstmarge 3% hoger moet liggen

1 like

Maar dit zijn toch renders? Geen echte foto’s. Maar een deel zijn foto’s volgens mij, voornamelijk exterieur.

1 like

Hahahaha! :rofl::rofl::rofl:

21 likes

Jakkes wat ongezellig.

1 like

hahaha wat is dit nou. Zou het helpen?

Is de zus van Roy Donders daar niet getrouwd?

haha jezus dit lijkt wel een soort wellness ofzo

2 likes