Bijzondere huizen op Funda

Als je je binnenzwembad zat bent maak je er gewoon een mini sportschool van

27 likes

Waarom hangt hier een foto van Frans Duijts???

43 likes

Ik denk dat het van hem is aangezien er ook meerdere platen hangen haha

4 likes

OH wow, heb meteen doorgeklikt naar het zwembad dus totaal niet op de rest van het huis gelet haha

3 likes

Haha het is ook dat jij het zei en ik het huis beter bekeek gericht op aanwijzingen

1 like

Hahaha moet lachen om je Beierse beschrijving, is gewoon een Limburgse vakwerkboerderij. :wink:

1 like

Ik ging gister even kijken voor huizen in mijn stad. Zag ik ineens het huis te koop staan waar ik van baby tot 15-jarige heb gewoond. Echt zo raar om te zien. Het leek ook echt totaal niet meer op ons huis haha.

4 likes

Hier was toch laatst een huis gedeeld met een sekskamer? M’n man wil dit graag zien, maar ik kan hem niet meer vinden. Kan iemand me helpen?:sweat_smile:

2 likes

Hier

3 likes

Dankje!

Hahahaha ook echt dit:

“Als u geïnteresseerd bent geworden in de woning, vernemen wij dat graag met u zodat we de (on)mogelijkheden met u kunnen bespreken.”

1 like

Maandag wordt onze visgraatvloer gelegd. ZOOOOVEEL zin in! Ik word helemaal gek van het koude beton en kapotte sokken. En vanmiddag zijn onze nieuwe zwarte RVS trapleuningen binnengekomen!

Edit: oh shit, zie nu pas dat ik niet in het interieur heb gepost. Surrryyyy.

8 likes

Ik vind de keuze voor een blauw plafond in de keuken en woonkamer misschien nog wel schokkender :sweat_smile:

1 like

https://www.funda.nl/koop/utrecht/huis-86201219-oudegracht-369-h/?fbclid=IwAR3nsmTHDGDlp0kP-gOftF-piyGU0HtVPi5GL0BOjW9CyAl8EaEDFmWyUn8

Wonen in een oude brouwerij en lekker slapen langs de gracht in je eigen kelder.
Wie wil dat nou niet ?

10 likes

Oooh biecht maar ik vind dit zoooo tof! (wel jammer van die muizen daar. En dat ik geen 1.8 miljoen heb)

4 likes

En ratten.

En in de zomer ruikt de gracht ook niet zo fris, zit je non stop op de kijk buiten en pissen dronken mensen 's nachts naar beneden. Maar toch; tof huis!

1 like

Ik vind dit echt fantastisch!!

1 like

Doe mij die maar :ok_hand:

Zo daar komt ook best wel weinig licht binnen, zou ik persoonlijk niet zo goed tegen kunnen.

1 like