Hahahahaha meanwhile mijn moeder: ‘ja ik ga dit jaar geen kerstdorp bouwen hoor, want de makelaar komt in december foto’s maken voor de verkoop’. Nou mam, had je gewoon kunnen doen
Die foto in bed is m’n favo. Zo droog hahahahaha
Hahahahaha meanwhile mijn moeder: ‘ja ik ga dit jaar geen kerstdorp bouwen hoor, want de makelaar komt in december foto’s maken voor de verkoop’. Nou mam, had je gewoon kunnen doen
Die foto in bed is m’n favo. Zo droog hahahahaha
ik gil
Hahah ja die foto in bed, hard op gelachen
Ik ga ook echt stuk om die foto van die man in dat bed
Ik vraag me ook af hoe lang het geduurd heeft om dat huis ‘fotoklaar’ te maken
Oh ik vind dit echt mooi ik dacht al zie allemaal moooi dingen en toen las ik in de tekst dat Marcel Wanders het heeft ingericht en dat is wel te zien hahaha.
Ik zou dit wel heel leuk vinden als hotelkamer maar trouwens echt niet om in te wonen.
Wow hoe durven ze hier zoveel geld voor te vragen? Ziet er uit als een vervallen gevangenis.
Groot oppervlak van het huis en perceel? Al is grond zonder bebouwing voor de bank niet zoveel geld waard.
Dat dakterras! Die tuin! En het plafond in de keuken is fantastisch. Wil ik later als ik groot ben ook in huis. De mondriaan kamer is leuk! Op dat rare gras na. Wat een licht huis ook.
Jammer van de lekkage in een van de eerste foto’s al. En dat plafond in die luxe badkamer. Heel de verf van het plafond laat los
Oh wow geweldig helaas wel wat boven budget en een beetje ver van werk (en het is gigantisch)
Niet zo’n bijzonder huis, maar vraag me echt af waar de volwassene slaapt in dit huis?
https://www.funda.nl/koop/utrecht/appartement-42667018-hollandse-toren-39/
Is het geen slaapbank?
Haha, volgend seizoen kopen zonder kijken? Die krijgen altijd een kind zonder er ruimte voor te hebben
Wat een treurigheid
Op de (slaap)bank gok ik