Bijzondere huizen op Funda

hahaha, ik klikte op de link en bekeek de eerste 2 a 3 foto’s en dacht: “Vind je dit lelijk?” En toen kwamen de echte foto’s, want de eerste zijn alleen artist impressions om te laten zien dat je na de 1,5 miljoen koop en 3 ton verbouwing er echt iets mooi van zou kunnen maken!

Good Lord, voor sommige mensen is het echt niet goed om zoveel geld te hebben…

@Monica Same!

9 likes

Die rode wc. Wat zijn die 8 knoppen op de muur?
Sproeiers voor erna?

3 likes

Ergste is dat dit soort mensen dan een nieuw huis kopen wat ze ook zo gaan vernaggelen

7 likes

Aaargh, wat erg. Voelt ook net alsof dat plafond ieder moment naar beneden kan storten.

1 like

Ik word gewoon duizelig van de combi van die vloer en dat plafond.

1 like

Wow, wat een inrichting zeg en dan in de advertentie met hoofdletters de naam van de persoon die verantwoordelijk was voor deze inrichting. Aan zoiets wil je toch niet je naam verbinden :sweat_smile:

1 like

Een jaren 30 huis in Amsterdam wat wel een verbouwing kan gebruiken…voor 1,9 miljoen :exploding_head:

https://www.funda.nl/koop/amsterdam/huis-42584989-botticellistraat-21/

1 like

Waanzin die prijs, maar ja wat een gek er voor geeft!

1 like

Net een engels poppenhuisje dit

Huis in Baarn gevonden via #funda Je bent bijna op de pagina die je zoekt [funda]

10 likes

Wtf ! Dit is toch niet normaal. Ik woon in een Belgische grootstad en voor dit geld heb je een van de mooiste huizen in het centrum of een prachtig vila met domein en zwembad.
Dit is echt niet normaal…

Vond dit ook echt bizar hoor. Dat zoiets in Amsterdam richring de miljoen gaat (wat ik.ook belachelijk vind) had ik wel gedacht, maar 1,9 miljoen is next level gestoord

Ik word een beetje claustrofobisch van die lage plafonds en schuin dak haha

2 likes

Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat ze dat ervoor gaan krijgen. Er zijn echt VEEL logischere opties voor die prijs te vinden in Amsterdam. En ook niet ver daarbuiten in het Gooi, waar de prijzen over het algemeen al een stuk hoger liggen haha.

2 likes

Nou dat valt dus mee/tegen. Als je in Amsterdam tussen de 1,5-2 miljoen kijkt mét tuin is dit eigenlijk het enige ‘familiehuis’ met veel slaapkamers en een volledige woning (zonder buren boven je). Maar het is echt insane veel geld.

6 likes

En vergis je niet, het moet nog helemaal gerenoveerd worden, dus er komt zo nog een paar ton bij. Moet je maar hebben liggen en zin in hebben.

Dit wordt waarschijnlijk gewoon weer gekocht door een pandjesbaas. Die ramt er een paar extra afsluitbare deuren in en hoppa, nieuw studentenhuis.
Zo gaat het met een hoop van de huizen

Haha ja je moet zelf ook formaat poppenhuis zijn

1 like

Het verkameren van huizen gaat niet zo makkelijk meer in Amsterdam. Maar zelfs voor een hele vermogende investeerder is dit niet een aantrekkelijk project. Wat een gigantisch hoge prijs, zeg!

1 like

ik vind dus echt wel meevallen, ehm ja het is heel veel geld maar zulke grote huizen met tuin in die buurt van Amsterdam worden wel voor rond die prijs verkocht. Iets minder maar helaas is de markt zo gek geworden.

3 likes

Ik ook, in het Utrechtse Oog in Al zou zo’n huis (200m2, jaren 30, aardige tuin) ook ruim over de miljoen gaan. Mensen die dit kunnen betalen draaien hun hand ook echt niet om voor een eventuele verbouwing. Die willen gewoon een goede locatie, dichtbij het centrum en wijken echt niet uit om de prijs.

2 likes