Bijzondere huizen op Funda

Die trap is maf! Wat zou daar het idee achter zijn?

Zoveel mogelijk ruimte daaronder open laten? Lijkt wel alsof de badkamer daar onder zit ofzo

Dit is toch meer een veredeld tuinhuis joh, echt om te janken deze woningmarkt

1 like

Erg he. :weary:

Jezus wat erg. Bij iemand in de tuin
. Dat deden mensen die ik ken vroeger ook, bij hun ouders in de tuin in het “zomerhuis”. :flushed:

Edit: oh nee dit is wel een zelfstandige Tiny house maar dan nog :sweat_smile: zo duur! Ik zou graag in een Tiny house wonen maar dan wel met rust en ruimte om me heen. En privacy. En kostenbesparend. :unamused:

Krijg flashbacks naar van die bewegende trappen op de Kermis

11 likes

Dat gebeurd bij mij in de buurt nog steeds heel veel. Mensen die hun schuur hebben omgebouwd en als zomerhuis verhuren. Dat was ook mijn 1ste “huis” toen ik op mezelf ging wonen. Het was mega klein en duur, het leek ook net een poppenhuisje.

Geen huis, maar deze mooie kamer op kamernet. 550 exclusief gwl

2 likes

Ik snap m niet? :joy:

1 like

Het lijkt op die foto toch gewoon een bezemkast met een oud matras op de vloer gegooid

Iemand nog interesse in een “compact stadsappartement” van 30 vierkante meter? Dit kun je toch geen woonkamer noemen, en dan voor die prijs :sob:

https://www.funda.nl/koop/zwolle/appartement-88877986-thomas-a-kempisstraat-97/

Ze hadden beter de slaapkamer eruit kunnen laten en er een studio van kunnen maken. Alsnog absurde prijs natuurlijk

6 likes

Als die muur tussen de slaapkamer en woonkamer weg kan zou het zoveel beter zijn, vooral als je dan een bedbank hebt dan heb veel meer ruimte

Voor zo’n klein plekje is de badkamer eigenlijk nog best chill, ziet er eigenlijk nog beter uit dan de mijne :joy:

Maar de leidingen en alles lopen door en het is 14m2 dus het is toch groter dan op de foto?
Of kijken jullie op kamernet?

Ik vind juist die badkamer echt absurd groot in vergelijking met de rest. Zou dat stuk liever bij mn woonkamer hebben.

1 like

ja echt een belabberde plattegrond

1 like

De indeling had inderdaad beter gekund zeg! Zonde van dat loze halletje naar de badkamer, dat zijn echt verloren meters.

Excuse you, dat ‘loze halletje’ is een riante werkkamer met aangenaam uitzicht op blinde muur zodat je je goed kunt concentreren bij het thuiswerken

3 likes

Oké ze hebben het aangepast :joy::joy::joy:

17 likes

Lijkt wel photoshop :joy:

3 likes