Big Brother

Thomas de snurk locomotief

3 likes

Dit is een andere trein locococomotief

8 likes

Weten ze niet hoe laat het is?

Ik vind het decor (dat oog) heel erg Black mirrory ofzo

Hoe kunnen wij meespelen dan ?

Is dit de temptation island psych?

1 like

Ja dit lijkt me zo kut

1 like

Ik ken mezelf, mijn lontje zou dan per dag korter worden. Ik heb een paar keer naast mijn moeder gelegen met slaapapneu, moordneigingen, echt :sweat_smile:

3 likes

Gaan er mensen uit dan? Ze zijn maar met zn 8

1 like

Stel je voor dat er per ongeluk alsnog corona uitbreekt in het huis hey

7 likes

Ik zou bijna vrijwillig mee doen met dit programma, alleen al omdat je dan even geen afstand hoeft te houden en gezellig met zo veel mensen kan zijn

8 likes

Voor mij juist reden om niet mee te willen doen ahhahaha

7 likes

Denk dat dit ook echt de meeste chille tijd is om mee te doen.

1 like

Ja en geen fomo dat er buiten het huis wat leuks gebeurt want da is nie

8 likes

Zocht dit net op om met mijn moeder te
zingen en de reclame door te komen: https://youtu.be/8XE_ioTNYT4

1 like

Die van mij zei net al: zo erg ben ik toch niet?
JAWEL
lig niet voor de lol om de haverklap op de bank

2 likes

ik hoop ook dat er nieuwes bijkomen en dat we mensen weg kunnen stemmen (zal wel toch).

3 likes

Dan stem ik die snurker weg hahaha

8 likes

De regels van Big Brother: (gevonden op internet)

• Duimpjes omhoog naar de camera als mensen seks hebben, dit om te voorrkomen dat 1 van de 2 het niet tegen zijn/haar zin wordt gedwongen.

• Geen alcohol voor 19 uur. en geen sterkte dranken.

• De bewoners zijn afgesloten van de buitenwereld. Dit betekent dat internet, kranten, telefoongesprekken en iedere overige vorm van communicatie met mensen buiten het huis verboden is.

• Big Brother maakt zijn bewoners elke ochtend wakker door de slaapkamerverlichting aan te doen en/of een wekker af te spelen. Het tijdstip waarop dat het geval is, kan van dag tot dag verschillen. Het is niet toegestaan overdag te slapen en er wordt nergens anders geslapen dan in de slaapkamer.

• Elke bewoner is wekelijks verplicht een medebewoner te nomineren voor een eliminatie uit het programma. Jezelf nomineren mag niet.

• Het wekelijkse eet- en drinkbudget wordt bepaald door het zogenoemde Boodschappenspel. Het is de verantwoordelijkheid van de bewoners om voor het huis, de tuin en de huisraad te zorgen en deze te onderhouden.

• Opdrachten stellen bewoners in staat prijzen te winnen en het eindtotaal voor de winnaar te bepalen: dat bedrag kan tot maximaal 100.000 euro oplopen.

• Het winnen van een opdracht kan voordelen of beloningen opleveren. De winnaar(-s) van het desbetreffende spel of de opdracht wordt bepaald door Big Brother en is definitief. Alle spellen en opdrachten variĆ«ren van fysieke tot mentale uitdagingen.

• Ten slotte is het ook verboden om te (be-)dreigen, (fysiek) geweld te gebruiken of op een andere onaanvaardbare manier gedrag te vertonen ten opzichte van een andere bewoner. Daarnaast is gedrag waarmee het kijkende publiek (ernstig) kan worden beledigd niet toegestaan

8 likes

Niet overdag slapen :flushed:

22 likes