Bewegingsdoel in juli

o ik merk juist dat ik het in het weekend of in de vakantie lastiger vind! Omdat ik dan toch geneigd ben om, naast mn uurtje trainen, de hele dag te niksen. Alles zit hier ook op max 2 minuten loopafstand dus hoewel dat superfijn is helpt dat ook niet echt mee om mn stappen te halen…

maar wil mn streak niet verbreken dus ben gisteravond speciaal een wandelingetje gaan maken haha

3 likes

Ik heb als doel aan het eind van de maand 372.000 stappen, dat is gemiddeld 12.000 per dag. Maar dat is nogal lastig kruisjes zetten. Dus ik zet kruisjes op de dagen dat ik er 10.000 heb gehaald.

2 likes

Tot nu toe ook elke dag stappendoel gehaald, merk wel dat het uitdaagt. Gister zat ik om 21.30 op 5.000 stappen door een drukke dag op werk. Omdat ik mijn doel wilde halen toch even 5 km hardgelopen om het doel te behalen, anders zou ik dat denk ik niet gedaan hebben!

2 likes

Gister heb ik mijn doel voor het eerst niet gehaald deze maand omdat ik de hele dag bij iemand thuis aan het chillen was. Wel op een andere (leukere manier) in beweging geweest en calorieën verbrandt :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Gisterenavond liep ik nog als een kip zonder kop door de achtertuin en nu heb ik mooi m’n doel al behaald haha :white_check_mark:

5 likes

Ik ruim een uur? Of anderhalf zoiets. Ligt een beetje aan hoe snel je loopt natuurlijk

1 like

10.000 stappen is bij mij 7 km, dus ongeveer 1 uur en 20 minuten lopen.

1 like

Het bewegen gaat tot nu toe! Merk dat ik dit fijner vind dan een stappendoel, hoewel ik dat ook wel leuk vind! Nu kan ik het ook afwisselen met dansen, fietsen en zwemmen, alledrie dingen die ik heel leuk vind

1 like

8 dagen gelukt, hopelijk gaat de rest van de maand ook zo. Als ik eenmaal actief ben dan kom ik er makkelijk aan, maar op andere dagen motiveert het wel om nog even wat te gaan doen.

1 like

Goed bezig! Ik heb dat inderdaad ook een beetje, en daarnaast dat je je ‘streak’ niet wilt verpesten. Ik heb tot nu toe 7 uit 8 dagen gehaald en ik had vandaag zelfs bijna 14K stappen :slightly_smiling_face:

3 likes

Ja hier ook nog goed! Ga sowieso die 60 dagen stappendoel halen :sunglasses:

1 like

En hoe gaat het inmiddels?

Ik moet weer even het document bijwerken, zit te weinig op mn laptop

1 like

shit ik zit pas net over de 5000, maar ook voetbal op tv hmmmm

in de rust toch maar gaan lopen, was toch een schijt wedstrijd :tongue:

2 likes

Vandaag al wel 28km van hot naar her gefietst, maar zat om 20u nog maar op 2.000 stappen. Wilde eigenlijk hardlopen, maar wegens omstandigheden te laat gegeten. Dat werd dus een stukje op de loopband van 6.5 km, groot deel gelopen met af en toe een stukje hardlopen (want dan gaat het toch sneller, duh)

Dus ik ben helemaal bij met dag 11!

2 likes

Ja het is vandaag weer gelukt. Gisteren net aan toen heb ik rondjes door mijn huis gejogd heen en weer van muur naar muur, om het maar zsm te halen.

3 likes

Je bedoeld in de excel sheet? Ik kan je er wel bijzetten als het nog nodig is?

Ik kom me ook melden in dit topic! Ben de laatste tijd veel aan t wandelen, maar mn stappen worden alleen door mijn iphone bijgehouden. Is dat een beetje kloppend of gebruiken jullie iets van een fitbit?

Dit topic frustreert me momenteel haha, mijn doel was 4-5x per week een workout van minimum een halfuur te doen (krachttraining en cardio). Eigenlijk hetzelfde wat ik afgelopen maanden al deed. Maar volgens mij heb ik mijn rug overbelast… Ik durf alleszins geen gewichten meer vast te pakken momenteel, voelt zo nutteloos om niets te doen. Nuja, ‘niets’, tijdens werk loop ik wel gemakkelijk 20 000 stappen op een dag dus mijn beweging krijg ik wel.

Ah, dat is wel echt balen dan. Maar het is sowieso wel beter voor je, als je nu door zou gaan met zwaar sporten heb je er waarschijnlijk alleen maar langer last van. Is zwemmen geen optie voor je?

Bij mij gaat het met de stappen wel okee, tot nu toe 3/12 dagen niet gehaald maar ik had wel een dag met 15.6K deze week! Dus dat is wel goed voor mijn eigenlijke einddoel van gemiddeld 10.000 stappen per dag deze maand.