Beutyblogtopic XL #7

Het spijt me enorm.
afbeelding

5 likes

Ook geen post dat zijn zoontje geboren is. Nu hoeft natuurlijk niet alles op social media. Maar raar is het wel een beetje.

1 like

Plottwist: baby Heminem is niet van Gorgomel

7 likes

De baby is #spon

23 likes

Spon Shady is m’n nieuwe naamsuggestie

40 likes

Hahah dit vind ik ook zo grappig😂

Het valt me trouwens op hoe divers hun vrienden zijn qua types.

3 likes

En echt veel vrienden! Leuk om te zien.

1 like

Op insta zie je ook dat het lijkt dat ze samen naar huis gaan in de lift.

1 like

Will the real baby daddy please stand up.

88 likes

Hahahahhahhaah laughed way too hard

1 like

Hahaha briljant :joy:

1 like

Ahhh wat lief ook hoe Josh en Nick reageren :slight_smile:

17 likes

Wow 2 x 2 vingers als quotes!!!

2 likes

Soms zijn mensen al uit elkaar maar wil 1 van de 2 nog een kindje erbij, en dan graag met ex partner. Zodat het eerste kind een volledige broer of zus heeft. Ja echt.

2 likes

Hier zat ik ook al aan te denken ja! En op zich
 Waarom ook niet? Als je goed met elkaar om gaat en goede afspraken hebt
 Je hebt het in ieder geval al meegemaakt samen dus je weet wat je aan elkaar hebt

2 likes

Naar aanleiding van wat @Whitecactus en @Fair schrijven
 ze is natuurlijk zo’n 9 maanden zwanger geweest. Misscchien zag hun relatie er toen heel anders uit?
Natuurlijk zijn er vrouwen die zwanger worden van hun ex, maar wij hebben toch gĂ©Ă©n idee. Ik dĂ©nk dat de enige veilige aanname is dat zij iig niet meer een ‘traditionele’ relatie hebben. Misschien zijn ze wel aan het latten omdat dat voor hun beter werkt. Er zijn allerlei opties denkbaar.
Ik ben ook wel erg benieuwd hoor, daar niet van. Ze zal het op enig moment wel zeggen verwacht ik.

6 likes

Zo bizar hoe dat allemaal is gelopen zeg. Besef even dat ze verloofd waren, nu twee kinderen
 Zo jammer voor ze.

Bizar hoe het gelopen is? We hebben toch nog altijd geen flauw benul hoe het gelopen is.

76 likes

Als ik Serena was zou ik echt heel hard lachen over dat er al een maand gespeculeerd wordt op basis van sociale media en comments, over iets waar ik nog nooit ook maar een vorm van een update over gegeven heb.

23 likes

Ok hoe het lĂ­jkt te verlopen :wink: