Dit lijkt mij een grap omdat ze weleens geplaagd wordt om haar schrale bakjes met 5 M&M’s of pepernoten.
Dit is sowieso een grap/“sneer”, ze heeft vast gelezen of gehoord dat het hier daarover ging
Een taboe is iets wat gezien wordt als ongebruikelijk en ongepast. Een trio heeft in mijn kringen best sociale status, is spannend en er kan in erg veel groepen best over gesproken worden (mits mensen jouw seksleven uberhaupt interessant vinden). Tuurlijk zijn er groepen waarin een trio onder taboe valt, maar dan is het vaak meet het grotere ding van seks, dan het trio op zich.
Taboes doorbreken geeft inderdaad status die Mascha in dit geval niet toe te schrijven valt. Ook omdat het doorbreken van échte taboes (denk bijvoorbeeld aan seks voor het huwelijk in zeer christelijke groeperingen) heel veel moed vergt, levens omver kan gooien, persoonlijke kritiek kan opwekken van mensen die dichtbij je staan. Die mensen gun ik de bewondering die bij het doorbreken van taboes past. Influenza’s die dondersgoed weten dat zo’n video ook gewoon goed bekeken wordt, er zakelijk belang bij hebben (de voorlichtingsopmerking komt vast niet vanzelf) en er enkel populariteit op winnen, vind ik gewoon niet zo spannend en taboedoorbrekend.
Ik denk dat het dan ligt aan de kringen waarin ik me begeef idd. Hier gaat dat echt niet zomaar over de tafel. Wel makkelijker als het ‘gewoon’ gebeurt maar niet vanuit een relatie als happy couple.
Helemaal uit haar comfortzone!!!
Denk ook dat ze hier best wel meeleest aangezien haar new food good mood vlogs vooral gebaseerd zijn op producten uit het topic ‘nieuwe producten uit de supermarkt’.
Tati komt met een oogschaduw pallet. De swatches in deze video zien er echt super goed uit. Vanaf 25 oktober op tatibeauty.com
pff die titel
Ja die titel klinkt echt alsof ze stiekem 3 kinderen op zolder heeft zitten, maar het is maaaaaar een oogschaduwpalette.
In een huis in Drenthe deze week he
Ja baalde echt dat ik erop geklikt had
Ik geloof dat ik ooit op een pepernoten verpakking heb gelezen dat een portie 5 pepernoten is. (Ik vond dat zo gek dat ik het heb onthouden, ik ben meer van een bakje vol/zakje.) Misschien houdt ze dat aan.
Kijk, ik wil niet taboe doorbrekend zijn maar…
Ik heb wel eens 1.5 zak kruidnoten op
Denk dat ik avonturier wel op mn CV kan zetten
Waarom pakt ze überhaupt een bakje voor 5 kruidnoten. Het is niet alsof die dingen niet gewoon in je hand passen
Was aan het kijken naar de opinie over vloggende kinderen na het item van dwdd en kwam deze tweet tegen en moest hardop lachen
Mascha moet natuurlijk weer de eerste zijn die alles al jaren eerder doet dan iedereen
Hoe kan het toch, dat ik nooit hoor wat Mascha al jaren roept? Even langs Schoonenberg binnenkort!
Mascha heeft denk ik een compleet geïsoleerde kamer in elk huis waar ze woont, waar ze af en toe iets in gaat roepen om het maar alvast eruit te hebben gehad voor iemand anders er over begint.
Omg nu weten we eindelijk waar ‘het kantoor’ in New Babylon voor was!!
(Ik geloof wel dat Mas dit al jaren roept want wij hebben het er op het forum ook al jaren over. Kan best iets zijn dat ze met haar mede-influencers bespreekt maar tot nu toe niet openbaar zei. Want zodra je het openbaar zet val je wel andere influencers af.)
Ik zou reageren: nee, twee keer per dag