Dit lijkt me eerder een promo voor iets met zombies. Slachtoffers van huiselijk geweld krijgen, denk ik, geen grijze huid.
Ja vind ik ook hoor. Huiselijk geweld tegen mannen is ook vreselijk maar statistisch gezien lopen vrouwen veel meer gevaar en ik vind āen de mannen dan??ā hier niet echt opgaan. Het hoeft niet altijd over iedereen te gaan, ik denk juist dat specifieker gerichte campagnes beter aankomen bij de mensen die ze moeten bereiken.
Ja precies haha heel zombie achtig. Eerder walking dead seizoen release
Ik dacht eerder aan een ernstige drugsverslaving dan aan huiselijk geweld. Maar zombies klinkt dan ook wel aannemelijk :ā)
Maar wie weet is het wel voor een zombiefilm? Er wordt hier (omdat iemand anders een foto plaats met een roze mok, waarbij ik echt de overlap niet zie met deze lelijke photoshop?) aangenomen dat het voor diezeldde (women only) campagne gaat, maar dat weten we nog niet zeker
Klopt, ik was misschien iets te snelā¦
Nog eentjeā¦ alleen deze gaat leuke dingen doen? Ben wel nieuwsgierig nu naar wat dit allemaal isš
Maar die van Nina en isadee lijken inderdaad meer op zombies dan op geweld.
Haha ik word er een beetje ongeduldig van, ben nu ook wel benieuwd wat het dan wƩl is
Volgens mij is dit juist de bedoeling van alle fotoās, zorgt in ieder geval voor een boel speculatie en aandacht
Ik ging er ook niet vanuit dat het echt daarvoor was hoor. Dingen worden inderdaad regelmatig te snel als feit gepresenteerd. Wilde alleen zeggen dat ik bij die kringen en grauwe huidjes eerder aan verslaving dacht dan aan mishandeling, haha.
Denk echt dat het een zombiefilm is ja.
Ik weet niet waarom, maar ik kan die Nina Ć©cht niet uitstaan
Ook wel typisch dat ze bij deze foto er alsnog graag sexy op wil staan
Ik vind die dingen echt heel irritant worden, wekt bij mij juist geen interesse op maar juist iets van zucht gaan we weer
Agressieve stofzuigers zeker
Jaa echt hoor! Alsof haar enige doel in het leven is om sexy over te komen
Ze heeft ontstoken tandvlees
De business editie van de planner is er
Ik vind persoonlijk alle stickers en kleurtjes nog te fel en āblijā voor mijn doen. De kaft vind ik wel 10x beter dan minty groen etc.