Daar is ze inmiddels van afgestapt omdat ze vond dat Mila de vlogs zooo leuk maakte en “al die leuke reacties”…dus het boeit haar geen fuck en indirect wordt het kind WEL ingezet voor geld want meer Mila=meer views. Maar wel blijven roepen hoe ze er op tegen is dat kinderen ingezet worden voor spondeals en hoe “real” ze is met haar kijkers.
Keek laatst toevallig een vlog en daar zat Mila niet (genoeg) in kennelijk en driekwart van de reacties ging over hoe erg ze Mila misten.
Omdat geld
Mas en Krek hebben gewoon standaard een grote bak in de gang staan waar ze kleding in doen die ze doneren. Dat is toch wel een ultiem voorbeeld van hoeveel spullen zij aanschaffen (niet dat dat echt nieuw is van hen maar vond het toch opvallend)
Is er 1 influencer met baby die heeft gezegd niets herkenbaars te gaan posten en het ook echt niet gedaan heeft?
Nou Elise en Monica, maar dan wel pas vanaf een bepaald moment
Wat bedoel je precies?
De ruimte tussen de letters. Sommige zitten op elkaar geplakt en andere hebben ietsje ruimte er tussen. Het leest daardoor minder lekker
Waar is de huilemoji als je hem nodig hebt. Kerning als je spatiëring zo slecht is dat het keming wordt, moet je die story niet posten
We hebben wel een middelvinger emoji nu!
(Bij jou uitgeprobeerd bij wijze van test, ik vind je heel lief verder hoor )
Die houden zich aan de anderhalve meter. Maar vaak doen ze het, zodat alles netjes is uitgelijnd. Ook al leest het voor geen ene meter
Is volgens mij ook pas sinds een minuut of 10.
Ja
Eens. Mensen denken veel te veel uit zichzelf (ik wil mijn leven delen) maar je kind is ook een mens en niet jouw content.
Ik kan weer huilen! OT
Hartje ingedrukt houden!