Gartine in Amsterdam, dat is echt m’n lievelingsplekje. Kom daar bijna elke week
Ik ga graag naar TEDS in Amsterdam. Zit ook in Utrecht geloof ik.
Buiten
Lot & Daan
Picknick
Spirit
New Fork
Allemaal in Rotterdam, en dan vergeet ik er vast nog een aantal
Foam in Den Haag (veganistisch lunchtentje waar de kaart veel wisselt. Erg lekker)
Luden in Den Haag (geen hele bijzondere lunchkaart, wel lekker allemaal, maar vooral de sfeer en de locatie zijn zo fijn)
Het Heden in Den Haag (leuke bediening, mooie tuin achter het restaurant en lekkere lunchgerechten)
Het Koetshuis in Leiden (vlak bij de burcht, mooie locatie)
Lot & De Walvis in Leiden (aan het water, bijzondere, niet-standaard lunchgerechten)
Jaaaaa zo heerlijk!!!
Ja Gartine is nice!
Native in Haarlem! Dikke vette liefde voor hun koffie. Ook heerlijke taartjes en lunchgerechten. In een leuk klein straatje hartje Haarlem
Coffeelicious! Zit in Breda, den haag, Dordrecht en Rotterdam. Gezellig, vriendelijke bediening en heerlijk eten
No 11. In Deventer. Het oude postkantoor in Delft. Bloem in Den Haag. Café Zondag in Maastricht.
Zwolle: bij hartje Zwolle
Amersfoort: Brood&Zoets of SEM (saladebar)
Ik houd van “the Lobby” op het Nesplein in Amsterdam. Flamkuchen, eggs benedict en de lekkerste pancakes ooit!
Ik noem Guliano ook gewoon nog eens. Ik ga er speciaal voor naar Rotterdam!
Ajooo ik wou dit net gaan zeggen Groot fan van Giuliano
G’s is trouwens ook top (beste bloody mary’s ever) evenals Buffet van Odette, beide in Amsterdam
Lokaal 16, Den Burg. (Texel)
In Hasselt,Overijssel.
De Linde
Mr Nonno, voor heerlijke, niet standaard, pannenkoeken
Breda:
Latour
Yirga
Kamu
Gouda:
De kleischuur
Kruim
Curcuma
Weet iemand een lekkere lunchplek met goede vega-opties in Eindhoven? Er moet ook een baby mee dus niet te stijf.
Ik heb trouwens keurig alle stedentrips afgezocht maar Eindhoven zit er niet tussen
DENF Coffee!