Jaaaaa zo heerlijk!!!
Ja Gartine is nice!
Native in Haarlem! Dikke vette liefde voor hun koffie. Ook heerlijke taartjes en lunchgerechten. In een leuk klein straatje hartje Haarlem
Coffeelicious! Zit in Breda, den haag, Dordrecht en Rotterdam. Gezellig, vriendelijke bediening en heerlijk eten
No 11. In Deventer. Het oude postkantoor in Delft. Bloem in Den Haag. Café Zondag in Maastricht.
Zwolle: bij hartje Zwolle
Amersfoort: Brood&Zoets of SEM (saladebar)
Ik houd van “the Lobby” op het Nesplein in Amsterdam. Flamkuchen, eggs benedict en de lekkerste pancakes ooit!
Ik noem Guliano ook gewoon nog eens. Ik ga er speciaal voor naar Rotterdam!
Ajooo ik wou dit net gaan zeggen Groot fan van Giuliano
G’s is trouwens ook top (beste bloody mary’s ever) evenals Buffet van Odette, beide in Amsterdam
Lokaal 16, Den Burg. (Texel)
In Hasselt,Overijssel.
De Linde
Mr Nonno, voor heerlijke, niet standaard, pannenkoeken
Breda:
Latour
Yirga
Kamu
Gouda:
De kleischuur
Kruim
Curcuma
Weet iemand een lekkere lunchplek met goede vega-opties in Eindhoven? Er moet ook een baby mee dus niet te stijf.
Ik heb trouwens keurig alle stedentrips afgezocht maar Eindhoven zit er niet tussen
DENF Coffee!
Down town gourmet market, is een food hall waar ze super veel lekkere verschillende dingen hebben.
Ook handig dat je alles kunt bestellen dmv een QR code. En niet ingericht zoals de meeste foodhallen, dit is wel fijn zitten vind ik.
Anne & Max, zit in meerdere steden maar als vega altijd wel chill. En zit in een leuk deel van de stad, niet aan de massale markt, vind de markt altijd heel ongezellig daar.
The happiness cafe, allemaal vega en vegan. Veel smoothiebowls ook etc.
Berlage ken ik alleen van avond eten, daar kun je shared dining doen. Vond dat heel lekker en gezellig en ook een leuke locatie. Ze hebben ook shared lunch, en dan kun je kiezen uit vis/vlees/vega.
Thanks, ook @Rosie! Ik denk dat het Berlage gaat worden
Ik vind the happiness cafe zelf fantastisch, maar er zit ook een nukkige vleeseter in het gezelschap 🥲
Zwolle: Jantjes lief
Nijmegen: hotel Credible
Proeflokaal de serre in 's Graveland (bij Hilversum in de buurt)