Ben ik de enige die

We hebben een winnaar

1 like

Huh, hoe kun je neushaar scheren? Ik stel me nu voor dat je je scheermes in je neus duwt?

9 likes

Ja! Alleen ik doe dit dan bewust omdat ik die plekken niet wil vergeten. Dus af en toe loop ik als ik in bed lig door het huis waar we vroeger gewoond hebben of door het huis van mijn opa en oma enz

4 likes

ben ik de enige die altijd zo uit flesjes drinkt. dus het dopje er niet helemaal af doet

  • ja meit
  • nee me too

0 stemmers

foto :

Ik heb hier een keer hele heftige buikpijn door gekregenā€¦ schijnt dus niet zo gezond te zijn

1 like

nee joh

komt hooguit tegen mijn wang aan
hoe komt dat bij jouw oog? hahahah

2 likes

Op je neusje

4 likes

ik ging het serieus meteen testen! maar het ergste is indd je neus

ik snap ook niet waarom ik het mezelf aandoe maarja is een tik ofzo

2 likes

ben ik de enige die altijd even in haar handen knijpt net voor het autorijden om te testen of ik geen krachtverlies heb
haha zo lameeee ben ik

  • ja
  • nee doe ik ook

0 stemmers

edit: heb per ongeluk zelf gestemd

1 like

Ben ik de enige die bang is voor kikkers/padden?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

ben ik de enige die misselijk word van strikjes/lintjes/vlinderdassen etc.?

  • ja, je bent de enige
  • nee, dit heb ik ook

0 stemmers

Bang is dat de buren me chips oid kunnen horen eten?

  • Ja je bent de enige
  • Nee dat heb ik ook

0 stemmers

Ik heb dit echt best vaak! Hele random dingen vaak, toen ik laatst aan het dagdromen was visualiseerde ik me opeens een vakantie met mijn ouders in Limburg van echt minstens 15 jaar geleden, kon zo de hele omgeving en het moment voor me zien. En dat heb ik dan echt geregeld, met vanalles en nogwat.

1 like

Ben ik de enige die random shit gaat googelen alleen maar om dan op forums en reddit hier de ervaringen/reacties over te lezen

  • Ja je bent de enige
  • Dit doe ik ook

0 stemmers

Ben ik de enige die regelmatig nog kinderen voor kinderen en andere kindermuziek luistert?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ben ik de enige die soms het gehele weekend binnen zit en niemand spreekt of ziet?

  • Ja, je bent de enige
  • Nee, ik ben ook een kluizenaar

0 stemmers

1 like

Ben ik de enige die bij het eten van een waterijsje het papiertje om het stokje wikkelt zodat ik niet met mijn handen het hout hoef aan te raken? (Ik vind dat gevoel van ongelakt hout heel naar)

  • Ja, je bent de enige.
  • Nee, dit doe ik ook.

0 stemmers

1 like

@Otzi wie gaat er na 5000 berichten checken wie nou echt de ENIGE is dieā€¦
:muscle:

7 likes

Haha sorry @Lilou maar:
Ben ik de enige die expres vaak mā€™n handen wast met zeep zodat ik daarna aan mā€™n handen kan ruiken en een frisse zeepgeur ruik?

  • ja, je bent de enige
  • nee, dit doe ik ook

0 stemmers

1 like